Британски милијардер не се откажува од спасувањето на Defender

од desk2

Магнатот Џим Редклиф најави амбициозни планови за заживување на легендарниот модел на Land Rover
Легендарниот Land Rover Defender беше симнат од производство во јануари 2016 година, кога од фабричката лента во Солихол слезе последниот теренец. Од компанијата-производител објавија дека се откажуваат од него, бидејќи 50-годишната конструкција не може да се вклопи во новите барања за безбедноста на пешаците.

Веднаш потоа британскиот милијардер Џим Редклиф, сопственик на хемискиот концерн INEOS и голем фан на Defender, изјави желба да почне да го произведува теренецот, како дури предложи да изгради нова фабрика во Велика Британија. Менаџментот на Jaguar Land Rover го отфрли неговиот предлог, и објавија дека нема да го продадат на никој правата на конструкцијата на возилото.

Одбивањето не го спречи Редклиф, кој најави дека и покрај тоа ја разгледува соодветноста на слична идеја. А сега од INEOS официјално соопштија дека за проектот е дадено “зелено светло”, а во него ќе бидат инвестирани неколку милиони фунти. Тие ќе бидат потрошени за создавање на целосно нов теренец.

“Сакаме максимално да ја сочуваме класичната надворешност на англискиот теренец, додека ќе ја промениме целосно неговата конструкција. Ова ќе биде чистокрвна машина дизајнирана за патници, фармери и фанови на off-road во целиот свет “, коментира Редклиф.

Според него, новиот модел не само што ќе го заземе местото на Defender, но ќе биде далеку поквалитетен и посигурен од него. Самиот Редклиф смета дека е целосно свесен со слабостите на легендарниот теренец, бидејќи има две такви возила и редовно патува со нив на сафари во Африка.

За работата на проектот е создадена компанијата INEOS Automotive, чиј раководител Дирк Хејлман кој има искуство во автомобилската индустрија, бидејќи работел за некои од големите производители. Планира со теренец да се излезе на пазарот во 2020 година, а цената ќе биде слична на онаа на Defender пред запирање на производството. Основната верзија на теренецот чинеше 23.000 фунти, а топ-варијантата Autobiography – 62.000 фунти.

На Редклиф не му е јасно дека развојот на целосно нов автомобил е доста ризичен потег и ќе чини огромни средства. Затоа тој има и алтернативна опција – да ги купи остатоците од шпанската компанија Santana Motor, затворена во 2011 година. Оваа фирма уште од 1956 година ги составува автомобилите Land Rover, а во 1968 година започнува и нивното производство (на последната слика).

Слични содржини