Contra Magazin: За Русија и Кина ЕУ е само “силно громогласенo дете”

од Vladimir Zorba

Новиот пат на свилата “продолжува да е развива со полн замав, зад него стојат над 3 милијарди корисници.

Зад проектот “Новиот пат на свилата” стои не било кој, туку Шангајската организација за соработка, во која влегуваат Русија и Кина, пишува Contra Magazin.
Товарниот железнички сообраќај меѓу Европа и Кина, преку Русија продолжува да се развива со полн замав, пишува Contra Magazin.
“Новиот пат на свилата” веќе брои 15 постојки во Европа, вклучувајќи Нирнберг, Лион и дури Лондон. “Да, драги читатели, не сте во грешка. Главниот град на Велика Британија е единица не само во европската, но и во кинеската железничка мрежа “, пишува весникот.

Транспортот на товаро по железничката линија е поевтин од транспортот на воздух, и за разлика од транспортот по море кој трае доста помалку време, пишува уште Contra Magazin.

Посебно внимание изданието посветува на тоа дека сите товари поминуваат низ Русија. “За секој еден превоз на товар треба да се побара дозвола од руските власти. Русите може во секој момент да го запрат товарот – да наметнат санкции. Тоа, сепак, тие не го прават “, констатира Contra Magazin.

Зад проектот “Новиот пат на свилата” стои Шангајската организација за соработка, во која влегуваат Русија и Кина.

За “најмоќната економска организација во светот со повеќе од три милијарди корисници” ЕУ со население од 510 милиони луѓе “не е дури Џуниор партнер, туку силно громогласно дете”, иронизира Contra Magazin.

Според изданието, Јапонците веќе се фатени “од каде дува ветрот”. “Во почетокот на мај 2016 година Јапонија во лицето на премиерот Шинзо Абе капитулира пред Путин. А на Запад продолжуваат да веруваат дека Русија е слаба и изолирана. А сето тоа може да е не е така, како божем изгледа “, смета Contra Magazin.

Слични содржини