Џенифер Лоренс доби портрет од скандалозниот уметник Џон Карин

од Vladimir Zorba

Американската актерка Џенифер Лоренс е моделот во нова слика од уметникот Џон Кари.

Сликата е една од четирите различни корици, порачани од Vogue за изданието во септември, истакнувајќи ја 125-годишнината на списанието, посочува Artprice. И покрај репутацијата на Карин, поврзана со провокативните  изложби инспирирани од порнографски заговори, толкувани во теми на класични и модерни ремек-дела, неговиот портрет на Лоренс е мрачен и грациозен.

 

Таа е облечена во обична блуза и капа на МИУ МИУ, а држи сино-зелена торба. Другите три

 

корици ќе вклучуваат слики на Џенифер Лоренс дело на Ани Лејбовиц, Брус Вебер и дуото Инез и Виноуд.

Ова е трета појава на актерката на насловната на Vogue. Сликата сепак е карактеристична за стилот на Џон Карин, Лоренс е прикажана во маниеристкна поза, неприродна, но елегантна. Перспективата е минимизирана, а палетата карактеристична за рококо и се натпреварува со навестување на холандските мајстори.

Шапката обезбедува елементи на апсурдот, кој присуствува задолжително во сликите на Карин. И сето тоа се филтрира во стилот кој потсетува класичните списанија од 30-тите и 40-тите години.

“Една од причините, поради кои мислам дека Џон е добар избор за насловната, е дека модата има огромно влијание врз неговата работа од самиот почеток”, вели Доди Казанџан, водечки уредник во Vogue, кој често пишува за уметноста. Кари сепак отстапува од вообичаениот метод на работа за портретот. Тој обично не се грижи за сличноста, но за портретот на светски познатата актерка со многу добро познато лице тој се труди “… да изгледа како неа. Секој знае како изгледа таа и милиони луѓе ќе ја откријат секоја твоја грешка. ”

Иако ова е првата корица на Vogue со маслена слика списанието има долга историја и не за прв пат специјално порачува уметнички дела од современи уметници. Салвадор Дали создава четири дела за корици за промена на познатото лого Vogue од 30-те до 70-те години на минатиот век. Џорџо де Кирико создава премногу провокативни корици за списанието во ноември 1935 година, што тогаш зрачи со традиционален моден стил со навестување на надреална закана. Енди Ворхол, природен избор за моден магазин, создава портрет на Каролин Монако за бројот од декември 1983 година на француското издание.

Карин вели дека идејата за “реципроцитет” му помага на одлуката да слика за Vogue. На почетокот на својата кариера тој црта познати личности, вклучувајќи ја актерката Беа Артур и го зазема во стилот од модни списанија, за да се предизвика. “Тоа беше начин да направам конвенционални масла на платно, кои воопшто не се само слики”, вели тој. Создавање на таков традиционален портрет за голем моден магазин е неговиот начин да се доближи до истиот проблем, но од спротивната насока.

Слични содржини