Германија се спрема за револуцијата во автомобилската индустрија

од Vladimir Zorba

На крајот на минатата недела шефовитее на VW признаа дека Tesla им е најголемиот непријателот на полето на автомобилските електромобили. Исто така на крајот на минатата недела се дозна дека на крајот на следната година во Германија ќе започна со изградбата на аналогна на Џиновска фабрика.

Зад германскиот аналоген “Гигазавод” противник на Tesla застанува Terra E Holding GmbH. Следниот месец холдингот треба да избере еден меѓу пет германски градови (во краен случај соседна држава), каде ќе биде изградена фабрика за производство литиум-јонски батерии со капацитет 34 гигават часа.

На чело на Terra E стои Холгер Гритзка кој пред тоа раководеше со ThyssenKrupp AG. Том менаџерот обединил конзорциум од 17 германски компании кои ќе започнат со изградба на фабриката во четвртиот квартал од 2019 година.

 

Целосниот капацитет гигазаводот треба да достигне во 2028 година.
Оваа вест е последното потврда дека германската индустрија, четвртата најголема економија во светот, се подготвува за новата етапа во револуцијата во автомобилската индустрија.

До 2021 година, глобалниот капацитет за производство на литиум-јонски батерии ќе се удвои околу два и пол пати, достигнувајќи 278 гигаватчасови спрема 103 гигавати во вториот квартал од оваа година, тврди Bloomberg New Energy Finance.

Пазарот во моментов е контролиран од јужнокорејскиот LG Ltd. и Samsung SDI Co . Tesla ќе стане светски №2 производител на батерии, откако нејзината Gigafactory (инвестиција во вредност од 5 милијарди.) проработе и е во целосна власт на производителот на автомобили и почне да произведува батерии со капацитет 35 гигаватчаса.

 

Во мај канцеларката Ангела Меркел ги положи темелите во новата фабрика на Daimler AG за производство на литиум-јонски батерии. Овој проект е вреден 500 милиони евра.

Слични содржини