BMW i1 пристигнува во 2027 година, а BMW i2 во 2028 година

од Stefanija Kuzmanovska

По осум години производство, BMW неодамна му рече „auf wiedersehen“ на i3, откако произведе 250.000 примероци од овој необичен модел, и онака невообичаен за стандардите на баварската марка.

Оваа алфанумеричка ознака живее во Кина, каде што припаѓа на електричната серија 3 со продолжено меѓуоскино растојание, додека Европа и другите региони го добиваат iX1. Сепак, ниту еден од овие два модели не е директен наследник на контроверзниот градски електричен автомобил. Се чини дека EВ на баварскиот бренд нема да се појави во продажба наскоро, барем така тврди познат инсајдер.

Членот на форумот на Bimmer Post „наречен“ ynguldyn верува дека во втората половина на деценијата ќе бидат лансирани не еден, туку два почетни електрични BMW, а двата ќе се произведуваат во Германија. Водечки е i1, наводно со кодно име „NB0“, кој ќе се појави на производните линии во ноември 2027 година. BMW i2 („NB8“) ќе следи во јули 2028 година, а двата модели се очекува да бидат во производство до 2035 година.

Ова електрично дуо секако ќе се потпира на платформата Neue Klasse и ќе служи како електрични еквиваленти на серијата 1 и серијата 2. Архитектурата за која станува збор е дизајнирана да нуди погон на предните тркала, покрај поставките со погон на задните или на сите тркала , бидејќи ќе се имплементира низ целиот опсег. BMW i1 ќе пристигне и во хечбек или седан форма, со оглед на тоа што iX1 веќе постои во кросовер форма. Кога веќе зборуваме, се верува дека втората генерација на овој модел на NE архитектурата ќе влезе во производство во јули 2027 година.

BMW i2 е нешто повеќе непозната, со оглед на тоа што би можел да заземе една од следните „облици“: Серија 2 Coupe, Серија 2 Gran Coupe или Серија 2 Active Tourer, каде во секој случај би бил во игра чисто електричен погон. Сепак, ќе помине некое време пред тие автомобили да излезат на патиштата, бидејќи компанијата е фокусирана на лансирање на Neue Klasse во 2025 година, со моделите од серијата 3 и X3.

Дури и со фактот дека NE ќе ги намали трошоците за производство на половина, помалите, а со тоа и поевтините електрични автомобили нема да бидат толку профитабилни за BMW како седанот i3 или iX3, а да не зборуваме за iX7 за кој сè уште се шпекулира. Овие идни електрични автомобили ќе ја искористат предноста на технологијата за батерии од шестата генерација на BMW, преминувајќи од призматична во цилиндрична форма, за која неодамна пишувавме. Зголемување на автономијата од 30 проценти и побрзо полнење се исто така дел од ветувањата, заедно со намалување на штетните емисии на гасови генерирани во производниот процес за дури 60 проценти.

За крај, неодамнешниот извештај од истиот извор шпекулира дека се работи на iX4, но не и на нова генерација X4 со мотор со внатрешно согорување.

Слични содржини