BMW мисли дека ќе се навикнете на претплатни услуги

од Vladimir Zorba

Се чини дека потрошувачите имаат многу мал интерес за претплатни услуги во нивните автомобили. Сепак, ова не спречи многу производители да вградат такви услуги во нивните идни планови за приходи. Сега BMW нуди мал увид во тоа зошто мисли дека клиентите ќе се навикнат на тоа и ќе платат во секој случај.

Услугите за претплата не се нова идеја. На пример, Tesla веќе некое време наплаќа месечна претплата за некои од своите напредни технологии за помош на возачот. И Ford и Volkswagen јавно спомнаа дека замислуваат иднина каде што претплатничките услуги ќе бидат главен генератор на приходи за нив. Разликата е во тоа што BMW планира да наплаќа за мали функции како што е греењето на седиштата, пишува „Jutranji“.

Не е првпат брендот да биде погоден од негативна реакција поради ваквиот потег. Во минатото, BMW почна да наплаќа месечна претплата за пристап до Apple CarPlay. Не само што некои корисници најдоа хак за да го заобиколат она што го гледаа како бескорисен софтверски систем за плаќање, туку и самиот BMW на крајот се откажа. Сепак, времињата се менуваат.

Во новиот извештај на „Блумберг“, портпаролот на BMW, Торстен Јулих, рече: „Знаеме од нашите клиенти дека нивните барања за мобилност не се толку статични како порано“.

Ова е донекаде разбирливо. Некои од нас ретко патуваат бидејќи сега работат од дома, така што плаќањето годишна претплата или плаќањето илјадници долари за функција како што е Full Self Driving на Tesla има помалку смисла отколку плаќањето на еднократна месечна претплата кога патуваме.

Меѓутоа, загреаните седишта се поинаква карактеристика, а BMW не застанува тука. Заедно со загреаните седишта, создадена е услуга за претплата за загреан волан, автоматски долги светла и адаптивна контрола на патувањето.

Засега, тие претплати се ограничени само на „одбрани земји“, но што го спречува BMW да го прошири тоа во иднина?

Слични содржини