BMW светски лидер во луксузниот сегмент за 2021 година

од Vladimir Zorba

Во 2021 година, германскиот производител на автомобили Bayerische Motoren Werke AG (BMW) ја зголеми продажбата на автомобили за 8,4% на годишно ниво на 2,52 милиони возила.

Продажбата на автомобили BMW скокна за 9,1% на рекордни 2,21 милиони единици, со што баварската марка стана светски лидер во луксузниот сегмент, соопшти компанијата.

Марката MINI ја зголеми продажбата за 3,3% на 302,1 илјади автомобили, Rolls-Royce – за 48,7% на 5.586 автомобили.

Годишната продажба на Rolls-Royce достигна рекордно ниво во 117-годишната историја на британската марка. Покрај тоа, минатата година компанијата продаде над 194 илјади мотоцикли (+ 14,8% во споредба со 2020 година).

Бројот на продадени електрични возила минатата година скокна за 133% на 103,8 илјади единици.

Компанијата планира да ја удвои продажбата на електрични возила оваа година, изјави членот на одборот на BMW, Петер Нота.

BMW Group ја зголеми вкупната продажба во Кина за 8,9% до 846,2 илјади единици. Во Европа, продажбата изнесува 948,1 илјади единици, што е за 3,9% повеќе отколку во 2020 година. Во САД, бројот на продадени автомобили од германската компанија скокна за 20,8% на 336,6 илјади.

Во меѓувреме, во четвртиот квартал се забележа пад – глобалната продажба на групацијата падна за 14,2% на годишно ниво, вклучувајќи го и брендот BMW – за 15,1%.

Акциите на BMW загубија 0,1% за време на берзата во средата. Во минатата година, капитализацијата на производителот на автомобили скокна за 41,6% на 63,22 милијарди евра.

Слични содржини