Иако Cupra Terramar е еден од најатрактивните и најсвежи SUV возила во својата класа, развојот на неговата нова генерација веќе започна. Така, следниот Cupra Terramar ќе се трансформира во спортски електричен SUV и ќе ја позајми својата технолошка основа од Porsche Macan Electric и Audi Q6 E-tron.
Пред да ја напушти својата позиција како шеф на Cupra, Вејн Грифитс потврди дека големиот SUV на Cupra ќе стане новиот водечки EV на марката во следната деценија.
Ќе им се придружи на електричните верзии на кросоверот Cupra Formentor и караванот Cupra Leon. И двата модели ќе ја зајакнат електричната понуда на Cupra, која моментално ги вклучува Born компактот и Tavascan фестбекот.
Со оглед на тоа што Terramar беше лансиран кон крајот на минатата година и дека животниот циклус на моделот обично трае најмалку шест години, новиот EV најверојатно ќе пристигне околу 2031 година.
Грифитс рече дека сегашните модели најверојатно ќе работат до крајот на оваа деценија и дека Cupra потоа може да донесе одлука за новата генерација на модели врз основа на тоа колку брзо пазарот ги прифаќа EV моделите на пазарот.
Актуелниот SUV, кој чини помалку од 45.000 евра, е базиран на платформата MQB и му дава на Cupra основа во сегментот C-SUV. Сепак, новите EV модели ќе се префрлат на поголемата архитектура Premium Platform Electric (PPE), туркајќи ја во поголемиот сектор D-SUV.
Новиот Terramar ќе биде технолошки близнак на Audi Q6 E-tron и Porsche Macan Electric и се очекува да ги дели нивните батерии, мотори и клучни елементи на шасијата.
Во однос на моќноста, Macan стартува од 305 КС и има максимални 630 КС во верзијата Turbo. Иако Cupra има и спортска ориентација и сигурно е дека Terramar EV ќе биде силен и брз, тешко дека ќе ја надмине моќта од 509 КС. Актуелниот Terramar, кој беше претставен минатата година како конкурент на BMW X1 и сличните теренци, сега нуди моќност до 268 КС.
Кога беше претставен Terramar, Cupra истакна дека тоа најверојатно ќе биде нивниот последен модел со мотор со внатрешно согорување.