Дали знаевте дека оваа храна може да го подобри вашето расположение?

од Radmila Tasevska
328 прегледи

Има некои намирници кои го подобруваат расположението и ја покажуваат врската помеѓу храната и менталното здравје. За да се чувствувате подобро и посреќно, можете да вклучите во вашата исхрана храна богата со минерали, витамини и други хранливи материи кои можат да помогнат во борбата против стресот и лошото расположение.

Ладно освежување кое предизвикува насмевка на вашето лице

Сладоледот, омиленото јадење на децата, но и на многу возрасни, може да придонесе за подобро расположение. Невронаучниците од Институтот за психијатрија во Лондон, со скенирање на мозокот на испитаниците додека јаделе сладолед, забележале дека тој речиси веднаш делува на деловите од мозокот кои се активираат кога луѓето се среќни.

Сладоледот може да помогне и во справувањето со стресот, кој предизвикува зголемено лачење на кортизол. Сладоледот, всушност, може да го стимулира ослободувањето на ендорфин, кој го намалува нивото на кортизол и е одговорен за чувството на удобност, а со тоа позитивно влијае на расположението.

Јадењето сладолед исто така може да обезбеди моментално чувство на олеснување и релаксација бидејќи неговата студенило може да делува на нервниот систем, намалувајќи ги чувствата на анксиозност и стрес. Покрај тоа, сладоледот може да биде дел од мал ритуал на релаксација и уживање во моментот, што може да придонесе за подобро расположение.

Бидејќи многумина сладоледот го поврзуваат со чувството дека сте наградени за она што сте го направиле, неговото консумирање може да предизвика пријатни спомени и емоции, а доколку сакате да се наградите со сладолед, можете да ги пробате новите изданија на сладоледот Магнум кои пристигнаа на нашиот пазар.

Сладоледите Магнум припаѓаат на Унилевер, најголемиот светски производител на сладолед, а во Хрватска се претставени под името Алгида. Во својот богат асортиман Алгида Хрватска располага со многу силни и меѓународно познати брендови достапни во различни формати, а најновите производи кои стигнаа до нашиот пазар се сладоледите Magnum Starchaser и Starlover.

Magnum Starchaser е сладолед со вкус на карамела збогатен со вкус на пуканки и крцкава карамелизирана пченка. Покриен е со богат слој чоколадо кој исто така позитивно влијае на расположението и е одличен избор за топли пролетни и летни ноќи.

Magnum Sunlover е дизајниран да обезбеди освежување полно со тропски вкусови. Полн е со вкусови на кокос, манго и страсно овошје и покриен со бело чоколадо збогатено со крцкав мелен кокос за експлозија на тропски вкусови.

Двата сладоледи доаѓаат во класично пакување на стапче, а Magnum Starchaser е достапен и во поголем сад за да може целиот тим и семејството да уживаат во него и да се освежат за време на топлите денови.

Многу какао за добро расположение

Друга храна која се смета за добра храна за подобрување на расположението е темното чоколадо. Го стимулира производството на ендорфини кои ја намалуваат болката и негативните ефекти од стресот, а содржи и триптофан, есенцијална аминокиселина која го подобрува расположението.

Темното чоколадо содржи и флавоноиди кои имаат антиоксидантни својства и го спречуваат оштетувањето и уништувањето на клетките што може да ги предизвика стресот. Понатаму, флавоноидите во темното чоколадо можат да го подобрат протокот на крв во мозокот, што може позитивно да влијае на когнитивните функции како што се меморијата, концентрацијата и вниманието.

Темното чоколадо содржи и магнезиум, важен минерал кој помага во борбата против анксиозноста и стресот, а делува така што го намалува ослободувањето на кортизол, хормонот на стресот. Внесувањето на магнезиум преку храната може да помогне и за подобрување на меморијата, спиењето и отпорноста на стресот, па затоа е добро што почесто да се консумира храна која содржи поголеми количини на магнезиум.

Јаткастите плодови се полни со важни соединенија

Друга храна која е полна со магнезиум може позитивно да влијае на расположението. Станува збор за бадемот, јаткасто овошје кое потекнува од Блискиот Исток, каде што се одгледува уште од античко време. Покрај магнезиум, бадемите содржат и триптофан и големи количини витамин Е, моќен антиоксиданс. Овој витамин игра важна улога и во заштитата на клеточните мембрани и здравјето на нервниот систем, па ова е дополнителна причина за почесто консумирање на овие вкусни јаткасти плодови.

Бадемите се исто така извор на заситени киселини, вклучително и омега-3 масни киселини, кои се многу важни за здравјето на мозокот и регулација на расположението, а исто така се богати со протеини, влакна и здрави масти кои обезбедуваат долготрајна енергија и обезбедуваат чувство на ситост, што може позитивно да влијае и на расположението.

Овошје кое речиси сите го сакаат

Едно од омилените овошја, бананата, е полно со триптофан и витамин Б6 кој е клучен за производство на невротрансмитери, вклучувајќи го и серотонин. Недостатокот на витамин Б6 може да предизвика намалено ниво на серотонин во мозокот, што последователно може да влијае на лошото расположение, па затоа е добро да ги јадете што е можно почесто.

Покрај тоа што се полни со витамин Б6, бананите се полни и со споменатиот магнезиум и калиум. Калиумот е многу важен за функционирањето на нервниот систем и за регулирање на електролитната рамнотежа, а неговиот недостаток може да предизвика замор и лошо расположение. Бананите содржат и антиоксиданти како што е допаминот, кој го поврзуваме со чувството на задоволство и среќа.

Моќта е во семето

Различни семиња можат позитивно да влијаат и на регулирање на расположението. На пример, семките од тиква се богати со триптофан и магнезиум, додека семките од лен се одличен извор на омега-3 масни киселини, кои имаат антиинфламаторно дејство и го подобруваат здравјето на мозокот.

Семето од сусам содржи магнезиум и витамин Б6, а семките од сончоглед содржат фолна киселина, која игра важна улога во производството на невротрансмитери, вклучувајќи го и серотонин. Семките можете да ги консумирате како ужина или со нив да ги збогатите чорбите и салатите, кои ќе дадат посебен вкус и хранливи материи потребни на вашето тело.

Иако храната се дискутира првенствено во контекст на физичките здравствени придобивки, тие исто така можат да имаат значително влијание врз психолошкото здравје и благосостојба. Затоа, следниот пат кога ќе забележите дека вашето расположение паѓа, посегнете по некоја од горенаведените намирници. А доколку ви треба и освежување, добриот избор се новите сладоледи Магнум кои можат да го поттикнат ослободувањето на ендорфин и да ви го подигнат расположението.

Слични содржини