Неколку производители на автомобили ги променија своите планови за електрификација. Забавениот раст ги принудува компаниите како Volvo, Bentley, Ford и други да ги преиспитаат своите стратегии и да ги променат распоредите за лансирање, вклучително и Lamborghini.
Lamborghini веќе навести дека ќе го одложи лансирањето на својот прв електричен модел за една година. Шефот на компанијата, Стефан Винкелман, претходно им изјави на новинарите дека нивниот EV ќе пристигне во 2029 година наместо во 2028 година.
Винкелман рече дека не верува дека 2029 година е предоцна за лансирање на EV, додавајќи дека компанијата не мисли дека сегментот ќе биде подготвен за EV до 2026 година.
Lamborghini, исто така, изрази интерес за потенцијалот на синтетичките горива да ги задржат моторите со внатрешно согорување во новите возила.
„Сметаме дека ова е вистинскиот начин да се соочиме со иднината“, рече Винкелман. „Има дискусии околу синтетичките горива и ова е можност за нашиот тип на автомобил“.
Нивните први електрични автомобили нема да бидат суперавтомобили. Наместо тоа, тоа ќе биде Grand Tourer со четири седишта што концептот Lanzador го најави во 2023 година.
Винкелман претходно изјави дека електричните суперавтомобили не се продаваат добро и можеби никогаш нема вистински да ги привлечат потрошувачите.
Во меѓувреме, шефот на Volkswagen Group, Оливер Блуме, вели дека електричното Lamborghini може да понуди до 2.000 КС. Ќе се базира на платформа која се рафинира за спортските и луксузните брендови на групацијата VW.
Блуме додаде дека EV „ќе користи платформа развиена од Porsche за Audi, Bentley, Lamborghini и Porsche, која ќе овозможи до 2.000 КС и 980 волти. „Тоа е многу специфична поставка за Lamborghini“.
Извршниот директор Винкелман претходно навести дека првиот Lamborghini EV ќе понуди „барем еден мегават [1.360 КС]“, наведувајќи ја високата моќност како „еден од столбовите“ на електричниот автомобил со перформанси. Но, тој исто така навести дека чувството на возачот и емоционалната ангажираност се поважни.
Како што пишува Autocar, електричната архитектура 980 V за идните суперспортски модели од групацијата Volkswagen означува уште еден значаен чекор. Во моментов, повеќето електрични возила користат архитектура од 400 V, иако се поголем број користат систем од 800 V што овозможува побрзо полнење и зголемена ефикасност. Некои кинески автомобили, како што е Nio ET9, сега користат архитектура од 900V.
Блуме потврди дека EV ќе се составува во седиштето на Lamborghini во Санта Агата, Италија, но одби да каже каде ќе се произведуваат каросеријата или батериите.
Тој додаде: „Ветувам дека ќе биде типично Lamborghini, нешто многу емотивно“.