Елон Маск со сопствен бренд пијалок

од desk2

Пијалокот “Теслакила” започна како шега која дел од 1 Април, односно денот на шегите, празник кој го прославуваат само аматери и инженери.

Како и да е, Маск објави фотографија со која го претстави моделот 3, велејќи дека бил пронајден “опкружен со шишиња Теслакила”. После неколку дена, тој поднесe трговска марка за Теслакила и вели дека ќе биде “наскоро” на пазарот. Овој производ е многу сличен на другите стоки за модни производи кои ги направил преку “The Boring Company”.The Boring Company е компанија која произведува разновидни производи, од капи, па се до огнено оружје, преку кое Елон го зголеми својот профит.

Значи, како и другите проекти на Маск, Теслакила е тешка, но не и невозможна мисија. И како што оди со брендирањето, ова дефинитивно претставува поголем тренд од голферските топчиња. Тоа е важно, исто така, бидејќи додатоците што ги продавате, кажуваат многу за тоа кои се вашите потрошувачи. Маркетинг теренот на Тесла гласи дека неговите автомобили ќе помогнат да го спасат светот за да изгледа добро, додека го прави тоа. Можеби Теслакила ќе ви помогне да се чувствувате добро, додека го правите истото, се додека не се качите во вашиот Тесла автомобил. Во секој случај, сите чекаме да го вкусиме овој нов пијалок со кој Елон ќе се качи уште погоре на врвот.

Слични содржини