Иако претходните информации сугерираа дека Ferrari ќе го претстави својот прв електричен модел на 9 октомври оваа година, тоа нема да се случи.
Извршниот директор Бенедето Виња сега прецизираше дека „elettrica“ ќе биде воведена во трифазен процес.
Како што објави Motor1, зборувајќи за време на презентацијата на резултатите на компанијата за првиот квартал од 2025 година, Виња им споделил на аналитичарите дека првично ќе го видиме само „технолошкото срце“ на електричното возило. Веројатно мислел на погонскиот склоп. Втората фаза од откривањето ќе се одржи на почетокот на следната година, кога Ferrari ќе го открие „изгледот и чувството на концептот за внатрешен дизајн“. Вистинската светска премиера е закажана за неколку месеци подоцна, некаде на пролет 2026 година.
Неколку месеци по официјалното деби, Ferrari ќе започне со испораките на електричното возило. Според извршниот директор, првите клиенти ќе ги добијат своите автомобили во октомври 2026 година.
Ferrari сè уште не објави каква форма ќе има новитетот, а претходно беше планирано дека овој неименуван модел ќе учествува со пет проценти во продажбата на компанијата во првата година од продажбата.
Во интервју за австралиското списание Drive, директорот за маркетинг на производи, Емануеле Карандо, спомена дека „звукот е секогаш автентичен кај Ferrari“. Тој додаде дека тоа ќе биде „вистинско Ferrari“, иако не е јасно каков звук ќе произведува.
Без разлика каква „музика“ ќе донесе, првиот електричен модел на Ferrari ќе „испорача различни емоции“ во споредба со сегашните модели.
Во претходно интервју, Виња објави дека првиот електричен модел на компанијата ќе биде „уникатен, вистински Ferrari“.
Во моментов многу малку се знае за возилото, но Виња ги уверува ентузијастите дека додадената тежина на целосно електричниот погонски склоп нема да ја намали динамиката на возење.
Виња, исто така, рече дека производителот на автомобили ќе продолжи да нагласува стил и перформанси во своите електрични возила и дека нема да го изгубат „уникатниот“ изглед на брендот.
Виња повтори дека Ferrari работи на уникатни „звучни потписи“ за своите модели; Компанијата патентираше издувен систем за електрични возила во 2023 година. Виња нагласува дека технологијата ќе му овозможи на Ferrari да „прави многу работи“ со нив.
Извршниот директор, кој го презеде кормилото на Ферари во 2021 година, вели дека е уверен оти компанијата може да продолжи да нуди посебно искуство при возењето со искористување на технологијата „на уникатен начин“.
Првиот електричен автомобил на Ferrari, чија цена ќе биде најмалку 500.000 евра, претставува важен чекор за италијанскиот производител на луксузни возила, изјавил за Ројтерс упатен извор.
Автомобилот ќе се произведува во нов производствен погон („е-зграда“) што е отворен во Маранело, а производството треба да започне на почетокот на 2026 година.
Втор модел на електричното возило наводно е исто така во развој, изјави неименуван извор за Ројтерс, додавајќи дека процесот е во повој и дека компанијата можеби не сака да го зголеми вкупното производство на 20.000 возила годишно.
Ferrari предвидува дека ќе продава помалку автомобили со мотори со внатрешно согорување во наредните години кога ќе пристигне првото електрично возило на компанијата.
И покрај предвидениот постепен пад на продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување, извршниот директор Виња рече дека „SUS сè уште има многу работа“. Усвојувањето на поодржливи горива се смета за можно решение за одржување на моторот со внатрешно согорување во живот на долг рок.