Ferrari преплавени со нарачки за Purosangue

од Stefanija Kuzmanovska

Според извештаите од Италија, Ferrari е преплавен со нарачки за својот кросовер Purosangue од 390.000 евра и може да биде принуден да ги затвори нарачките.

За разлика од конкурентните луксузни марки чии теренци често го сочинуваат лавовскиот дел од нивната продажба, Ferrari одлучи да го ограничи производството на својот прв кросовер на не повеќе од 20 отсто од годишното производство, со цел да ја задржи ексклузивноста.

Дури и ако се претпостави дека вкупното производство на Ferrari на сите модели се искачи на 15.000 со додавањето на новата моделска линија, тоа сепак изнесува само 3.000 автомобили годишно. И тоа можеби не е ни приближно доволно за да биде во чекор со побарувачката, според „Јутарњи“.

„Имаме ризик да не можеме да ја задоволиме побарувачката и можеби ќе треба да ги затвориме нарачките многу брзо“, рече главниот комерцијален и маркетинг директор на Ferrari, Енрико Галиера.

Purosangue користи атмосферски V12 под хаубата, карактеристика што ниту еден од неговите конкуренти фокусирани на перформанси не ја нуди, што може да го објасни налетот на нарачките однапред. Галиера тврди дека интересот „експлодирал“ кога компанијата објавила дека Purosangue ќе користи V12.

Ferrari најверојатно ќе додаде хибридни модели со помал капацитет подоцна, позајмувајќи го или хибридниот V8 погон на SF90 или електрифицираниот V6 на 296 GTB, чиј капацитет од 3,0 литри ќе помогне да се избегнат големите даноци наметнати на големите мотори во Кина, каде што најверојатно ќе биде моделот многу популарен.

Сепак, V12 во Purosangue веројатно ќе биде голем фактор за убедување на постојните тврдокорни сопственици на Ferrari дека Purosangue е достоен да го носи амблемот на Ferrari. Од Ferrari велат дека приоритет ќе им биде испораката на сегашните сопственици, а не на новите купувачи во марката.

„Секој сопственик на Ferrari сака да поседува Purosangue и ние мораме да ги наградиме, бидејќи тие се оние кои го направија Ferrari она што е денес“, изјави Галиера за Automotive News Europe.

Слични содржини