Идеите на Марк Цукерберг како да избегне тужба

од Stefanija Kuzmanovska

Марк Цукерберг се бори со лоша репутација, што го придружува поради бројните скандали во кои е вмешан „Фејсбук“. Сепак, компанијата успева да ги избегне големите обвинувања што доаѓаат на нивна сметка.

„Фејсбук“ е најголемата социјална мрежа во светот. А тоа значи и дека држи монопол на тој пазар. Но, како да избегнете обвинувања за монопол меѓу социјалните мрежи, ако сте најголеми и најпопуларни?

Ако го прашате Цукерберг, многу едноставно. Според „Вашингтон пост“, „Фејсбук“ за да избегне тужби за кршење на правилата на однесување на пазарот и монополот, им понудил на другите технолошки компании да создадат конкурентни социјални мрежи засновани на кодот на „Фејсбук“. Секако, сè би било договорено преку договори за употреба на кодот.

Она што е особено интересно е тоа што адвокатите на компанијата понудија ваков договор само неколку дена пред државните обвинители на американските сојузни држави да поднесат заедничка тужба против Фејсбук поради неговата привилегирана позиција на пазарот.

„Вашингтон пост“ наведува дека ова не е единствената идеја што ја имале за да избегнат тужба. Така, тие создале план што треба да ги опфати следните 10 години работа, и кој предвидува создавање на производ што би им платил на креаторите на содржини (инфлуенсери, познати личности и слично) за персонализирани видео пораки, исто како што е можно на популарната апликација Камео.

Втората идеја се потпира на планот на „Фејсбук“ да обедини различни апликации за комуникација (Instagram, Messenger и WhatsApp) во една комуникациска платформа. Покрај тоа што ќе можат подобро да контролираат кој со кого кореспондира, тие ќе го отежнат потенцијалното распаѓање на „Фејсбук“ во помали компании.

Во секој случај, се чини дека судските процеси го исплашија тимот на „Фејсбук“. Тешко е да се предвиди што ќе се случи со овие тужби на крајот. Аналитичарите се сомневаат дека „Фејсбук“ може да биде скршен. Тој е едноставно премногу голем за тоа.

Слични содржини