Како Facebook ја доближува виртуелната реалност до луѓето?

од Stefanija Kuzmanovska

Facebook ја одржа својата виртуелна конференција посветена на виртуелната реалност под името Facebook Connect7.

Она што беше издвоено на оваа конференција беше сетот за виртуелна реалност – Oculus, како и најавата за партнерство со Ray Ban, од коешто се очекува развој на паметни очила со напредни функции.

Facebook го претстави и проектот Aria, што опфаќа тестирање на паметни очила, истражувања за тоа како проширената и виртуелната реалност ќе влијаат на луѓето и општеството.

Во партнерство со Logitech, Facebook ќе овозможи создавање на тастатура во виртуелниот свет, преку којашто корисникот може да пишува и испраќа документи и мејлови додека седи во виртуелна канцеларија.

Инаку, Oculus Quest 2 е сет за виртуелна реалност, којшто во САД и во 22 други земји, ќе биде достапен оваа есен по цена од 229 до 399 долари. Ќе има напредни можности, подобар изглед, а за негово користење доволно е да се има профил на Facebook.

Слични содржини