Кој котира подобро на пазарот- AMG, M, RS или Quadrifoglio?

од Vladimir Zorba

Перјаниците во асортиманот на производителите на автомобили, иако поскапи од моделите со пониско позиционирање, се значаен фактор за привлекување клиенти кон дилерите.

Создавањето автомобили кои се помоќни и повозбудливи привлекуваат внимание, а покрај тоа што придонесуваат за подобра продажба, овие автомобили го подигнуваат имиџот на брендот на следното ниво со демонстрација на супериорна технологија во комбинација со модерен дизајн и импресивни перформанси.

Понекогаш предводниците можат да бидат посебни модели, додека други се дел од некој одел за перформанси, што е случај со германското премиум трио составено од Audi, BMW и Mercedes-Benz со нивните RS, M и AMG.

Сепак, Германците не се единствените, бидејќи меѓу другите, Alfa Romeo (Quadrifoglio), Lexus (F) и Jaguar (SVR) имаат посебни оддели за перформанси. Во повеќето случаи, моделите што се продаваат во овие поделби се деривати на стандардни модели, но опремени со помоќни мотори и поатрактивен стил.

Кој има предност во однос на продажбата?

Што велат податоците на JATO Dynamics за одредени европски пазари со акцент на Alfa Romeo, Audi, BMW и Mercedes-Benz? Во текот на 2021 година, најпопуларна беше „ергелата“ на Audi, а брендот од Инголштад беше лидер во овој поглед и во првиот квартал од оваа година. Продажбата на сите RS модели, било да е тоа малиот RS3 или големиот RSQ8, изнесуваше вкупно 17.600 единици во 2021 година и 7.000 во првите три месеци од 2022 година. Ова е еквивалентно на 3,0 и 4,7 отсто од вкупните продажби на баварските марки.

Audi одлично го позиционираше своето семејство на перформанси преку одлична маркетинг кампања, нудејќи им на клиентите широк спектар на модели. Сепак, клучните модели како RSQ5 недостасуваат во портфолиото на Audi.

Во однос на продажбата, линијата RS ја следи Mercedes-AMG со околу 6.300 продадени примероци во првите четири месеци од 2022 година, што е за 34 отсто пониско во споредба со истиот период минатата година. Како и Audi, Mercedes нуди широк избор на модели AMG, при што оваа поделба учествува со 4,1 отсто од вкупната продажба во истиот период (5,4 отсто во првиот квартал од минатата година).

Што се однесува до дивизијата BMW M, во првите три месеци од 2022 година, марката од Минхен забележа продажба од 3.600 единици. Обемот се зголеми за 18 отсто во споредба со 2021 година, најмногу благодарение на новата генерација М3 и М4. За разлика од Audi и Mercedes-Benz, во случајот на BMW, само 2,3 отсто од вкупната продажба се однесуваат на моделите M.

Конечно, интересно е да се види како Quadrifoglio се рангира во опсегот на Alfa Romeo. Giulia и Stelvio со ознака со четири листови детелина учествуваа со 5,8 отсто од вкупната продажба во првиот квартал од 2022 година, што е повеќе од 5,3 отсто минатата година.

Зошто Alfa Romeo бележи поголем процент на купувачи на модели со перформанси во споредба со германските конкуренти? Ова делумно може да се објасни со ограничениот број на традиционални возила во гамата на Alfa. Сепак, исто така е јасно дека повозбудливите модели на Alfa се многу популарни кај клиентите на италијанската марка, привлекувајќи внимание и во медиумите и во однос на перформансите.

Слични содржини