Мајкрософт достигна вредност од 2.000 милијарди долари

од Vladimir Zorba

Мајкрософт официјално ја надмина пазарната вредност од 2 трилиони (2.000 милијарди) долари. Гигантот е само втора американска компанија што достигнал ваква проценка, а засега само Епл е пред него. Нафтената компанија Сауди Арамко, која излезе на берза во 2019 година, исто така, претходно ја надмина таа граница, иако нејзината пазарна капитализација неодамна изнесуваше 1,88 трилиони долари.

Цената на акциите на компанијата од Редмонд се зголеми за 1,1% на 265,51 долари. Компанијата достигна пресвртница од 2 трилиони долари нешто повеќе од две години откако за прв пат го надмина прагот на пазарната капитализација од 1 трилион долари. Пандемијата „Ковид-19“ предизвика остра побарувачка за производите на „Мајкрософт“, бидејќи луѓето поминуваат сè повеќе време на своите компјутери.

Акциите на „Мајкрософт“ се зголемија за 64% од март 2020 година, кога блокадите околу пандемијата започнаа да стапуваат на сила во САД.

Пазарната вредност на Епл минатиот август надмина 2 трилиони долари и во моментов изнесува 2,24 трилиони долари.

„Мајкрософт“ се приближи до оваа бројка, по што следи „Амазон“, чија пазарна капитализација достигна 1,77 трилиони долари и „Гугл“, кој достигна вредност од 1,67 трилиони долари.

Слични содржини