Global 500 Brand Report (Brand Finance) не гледа кој е најголем во нивниот сектор, туку кој бренд има најголема вредност.
Технолошкиот гигант Apple го зазеде првото место, пред Microsoft и Google. Со Amazon и Walmart на четвртото и петтото место, првите пет се целосно составени од американски компании.
Водечкиот производител на автомобили е едвај на 18-то место. Станува збор за јапонскиот производител Тојота, чиј бренд вреди 58,4 милијарди евра. Во споредба со минатата година, производителот на автомобили се искачи за три места на рангирањето. Тојота, исто така, продаде најмногу нови автомобили во 2024 година – речиси 11 милиони возила.
На второ место е Мерцедес. Според анализата, Мерцедес има вредност на брендот од околу 47,6 милијарди евра.
Третото место и припадна на корејската групација Хјундаи со вредност од 41,5 милијарди евра. Тесла имаше еден од најголемите падови на рангирањето: од 18-то место минатата година на 36-то место.
Топ 10 највредни марки на автомобили:
Тојота 58,4 милијарди евра – 18-то место во вкупна вредност (претходна година: 21-во)
Мерцедес 47,6 милијарди евра – 23-то (17-то)
Групацијата Хјундаи 41,5 милијарди евра – 29-то (41-во)
Тесла 38,6 милијарди евра – 36-то (18-то)
БМЊ 38,1 милијарди евра – 37-мо (37-мо)
Порше 36,9 милијарди евра – 40-то (33-то)
Мицибуши групација 36,2 милијарди евра – 43-то (46-то)
Групацијата Тата 28,3 милијарди евра – 60-то (64-то)
Фолксваген 28,2 милијарди евра – 61-во (49-то)
Хонда 25,4 милијарди евра – 70-то (74-то)