Nissan и Mitsubishi претставија мини електрични автомобили за по 15 илјади долари

од Vladimir Zorba

Јапонските производители на автомобили Nissan Motor Co. и Mitsubishi Motors Corp. претстави две нови електрични мали возила, надевајќи се дека локалните потрошувачи, кои моментално го занемаруваат овој вид на мобилност, ќе ги привлечат малите автомобили на батерии, пишува Bloomberg.

Лидерите на двете компании споделија детали за Sakura на Nissan и eK X EV на Mitsubishi во петокот. Двата мали електрични автомобили ќе бидат пуштени во продажба во Јапонија ова лето по почетна цена од помалку од 15.000 долари.

Малите автомобили се особено популарно превозно средство во Јапонија, особено меѓу работниците и семејствата кои живеат надвор од големите градови, каде што патиштата се тесни и јавниот превоз е со „разреден“ распоред. Во 2020 година, овој вид транспорт сочинува повеќе од една третина од вкупната продажба на нови автомобили во земјата.

„Она што го прават Nissan и Mitsubishi е онака како што треба да бидат работите“, рече Такеши Миао, аналитичар во консултантската компанија Carnorama, мислејќи на нивната автомобилска алијанса, која го вклучува Renault SA.

„Оваа технологија ќе има корист за алијансата“, додаде тој.

Додека јапонската влада работи на тоа да и помогне на земјата да постигне јаглеродна неутралност до 2050 година, ваквите автомобили се нагласени како оние што е особено тешко да се електрифицираат. Претставниците на индустријата предупредија дека додавањето батерии на овие автомобили може да ги потисне нивните цени надвор од дофатот на традиционалните купувачи.

Трошоците за купување вако тип на автомобил на крајот треба да паднат на помалку од 1,5 милиони јени (11.700 долари), според Miao. Заедничките модели на Nissan и Mitsubishi се прилично блиску до оваа цел. По одбивањето на субвенциите, двата автомобили ќе бидат понудени по цена од околу 1,8 милиони јени. Иако спаѓаат во горниот ценовен опсег на категоријата, јапонските производители на автомобили ги зголемуваат цените на овие производи бидејќи додаваат голем број нови безбедносни карактеристики и технологии.

Автомобилите, развиени од заедничкото вложување Nissan-Mitsubishi, NMKV Co., имаат мали батерии од 20 киловат-часови (kWh), што им дава „доволна километража за да ги задоволат секојдневните потреби“, рече извршниот директор на Nissan, Макото Учида. „Се надевам дека многу клиенти ќе можат да ги искусат придобивките што можат да ги понудат електричните возила“, додаде тој.

Други производители на автомобили, вклучително и Honda Motor Co. и Daihatsu Motor Co., поделба на Toyota Motor Corp., развиваат планови за лансирање на сопствени електрични мини-модели во следните неколку години, што би можело да го забрза релативно бавното темпо на електричната мобилност во Јапонија.

Слични содржини