Новиот Mitsubishi ASX и официјално

од Stefanija Kuzmanovska

ASX на Mitsubishi се појави на европскиот пазар уште во 2010 година (за тоа време претрпе неколку рестајлинзи), но јапонската компанија конечно подготви наследник.

Сепак, ова е само еден од моделите што Mitsubishi го разви за европскиот пазар во соработка со Renault, па практично претставува нова верзија на актуелниот Renault Captur (другиот новитет ќе биде новиот Colt базиран на Renault Clio).

Како и да е, новиот ASX е базиран на CMF-B платформата и ќе го произведува фабриката на Renault во Ваљадолид, Шпанија, а ќе се продава на европскиот пазар од март следната година.

Новиот ASX е само делумно различен од Captur, првенствено во однос на неговиот преден дел со различна маска и знакот на јапонската марка.

Во однос на димензиите, ASX е долг 4228 mm, широк 1797 mm и висок 1573 mm.

Основниот модел во опрема има аналогна табла со инструменти со екран од 4,2 инчи. Од друга страна, има и 7,0-инчен дигитален дисплеј на инструменти или верзија од 10,25 инчи за врвната верзија. Стандардниот инфозабавен систем има екран од 7,0 инчи, но има изборен 9,3-инчен екран кој поддржува безжичен Apple CarPlay и Android Auto.

Сите верзии на новиот ASX добиваат систем за автоматско сопирање, предупредување за напуштање лента, препознавање сообраќајни знаци и помош при паркирање.

Поскапиот пакет има и помош за мртва точка, активно предупредување за напуштање лента и предупредување за брзина, додека врвната верзија доаѓа и со адаптивна контрола на патувањето и активна помош за задржување лента.

Што се однесува до гамата, новиот ASX ќе се нуди со два турбо бензински мотори, како и Hybrid и Plug-in Hybrid опции.

Слични содржини