Опра Винфри советува: Како деловниот состанок да биде продуктивен

од Stefanija Kuzmanovska

Деловниот состанок често може да започне погрешно. Една група седи и чека сите да се соберат. Други сакаат да продолжат да разговараат за „важни“, но неповрзани теми, кои можеби се приватни. Некои испраќаат пораки и е-пошта, додека говорникот се обидува да го привлече вниманието на сите.

Ова е голем проблем, бидејќи состаноците кои едвај започнуваат најчесто не завршуваат добро.

Затоа многумина се прашуваат како да бидат што попродуктивни, а слушателите максимално фокусирани. ТВ-лицето Опра Винфри го знае патот, кој инаку може да се најде во нејзината книга.

Барајте јасност
Добрите шефови работат напорно за да ги отстранат пречките за да можат само да се фокусираат на она што е важно.

Ова е затоа што јасноста не е нешто што го добивате. Мора да барате јасност и фокус.

Имајте на ум, истото важи и на лично ниво. Успешните луѓе не чекаат надворешен тригер за да почнат да прават промени. Не чекаат до Нова година, до понеделник или до први во месецот. Тие одлучуваат какви промени сакаат и почнуваат веднаш.

Фокусирајте се на четири работи
Едноставен пристап за барање лична јасност вклучува 4 прашања.

Јас: Како сакаш да го опишеш своето идеално јас?
Вештини: Кои вештини сакате да ги развиете и покажете?
Општество: Како сакате да се однесувате во општеството?
Услуга: Која услуга сакате да ја дадете?

Поставувајте ги овие прашања и одговорете ги со акција, почесто од другите луѓе. Тоа ќе ви даде предност.

Состанок – поставувањето на вистинските прашања е сè
Ниту една агенда на состанок не треба да содржи зборови како што се „информации“, „рекапитулација“, „преглед“ или „дискусија“, пишува Inc. На продуктивни состаноци, често може да се слушне една реченица како „поставете датум за лансирање на производот“ или „одберете развивач на софтвер за редизајн на базата на податоци“.

Споделете информации пред состанокот. Ако треба да донесете одлука за време на состанокот, групата треба да ги има однапред. Тоа може да бидат документи и извештаи. Одржувањето состанок за споделување информации е лоша одлука. Тоа е непродуктивно и пасивно и луѓето губат време.

Добриот состанок резултира со одлуки: Што, Кој и Кога.

Сè е многу полесно да се постигне кога состанокот започнува на вистински начин: со јасно кажување на намерите, а потоа со придржување. Така Опра Винфри ги завршува работите.

Слични содржини