Ослабен имунитет, постојано чувство на замор и депресија: 5 совети за зголемување на тежината и мускулната маса!

од Vladimir Zorba

Честопати слушаме за тоа колку е штетна прекумерната тежина и до што може да доведе дебелината. Сепак, слабеењето може да носи и одредени здравствени ризици: ослабен имунитет, постојано чувство на замор, летаргија, апатија и депресија. Да не ги спомнуваме вистинските болести, кои се предизвикани од недостаток на потребни витамини и минерали што ги добиваме од храната.

Постојат различни причини за недоволна тежина. Ова може да вклучува нарушувања во исхраната, како што се булимија или анорексија, но често се случува да не можеме да добиеме вишок килограми едноставно поради природно забрзаниот метаболизам и физичката форма. Во овој случај, вежбањето и правилната исхрана можат да ви помогнат да се здебелите.

Водете сметка за рамнотежа помеѓу вежбање и внес на калории

Без прекумерно вежбање, мала промена во внесувањето храна може да ви помогне да ја вратите изгубената тежина. Зголемете ја вашата дневна исхрана во просек за 300-500 калории на ден. И не заборавајте редовно да вежбате: во овој случај, протеинот што го консумирате се таложи во мускулите. Имајте на ум дека прекумерната употреба на кардио вежби може да предизвика дополнително слабеење.

Не заборавајте на протеините

Ако немате специфична медицинска причина да го ограничите внесот на протеини (на пример, поради проблеми со бубрезите), вклучете протеини во вашата исхрана. Нутриционистите веруваат дека протеините се градежен материјал за градење и обновување на мускулите. Храната богата со протеини вклучува месо, риба, млечни производи, јајца, мешунки и ореви. Обидете се да внесувате протеини од природна храна, а не како додаток.

Следете го калциумот

Полномасното млеко е одлична избалансирана храна богата со калциум, но ако не јадете млечни производи, обрнете посебно внимание на содржината на калциум во вашата исхрана. Ако сте веган, вклучете семе од сусам, бадеми, лешници и соја во вашата исхрана – но во разумни количини.

Оброците направете ги пријатна рутина

Јадете полека, уживајте во храната и не грицкајте во движење. Уживајте во процесот на готвење и испробајте нови рецепти. Ако ви требаат закуски, на пример, за на работа, испланирајте ги однапред и направете ги здрави и хранливи – сувото овошје или оревите се совршени.

Вклучете сложени јаглехидрати во вашата исхрана

Потребни ви се сложени јаглехидрати за кои е потребно многу време да се вари и одржува енергијата во текот на денот. Тие се наоѓаат, на пример, во цели зрна како што се овес и кафеав ориз. Бидете сигурни дека вашата исхрана е разновидна, богата со овошје и зеленчук, пребиотици и пробиотици за подобро здравје на цревата. И не заборавајте да пиете многу течности за да останете хидрирани.

loading...

Слични содржини