Ова се автомобилите кои најмногу ги разочараа своите сопственици

од Nikola Popovski

„Consumer Reports“ редовно спроведува анкети меѓу клиентите обидувајќи се да го дознаат нивното мислење за многу теми, а резултатите од истражувањето кое се обиде да открие кој модел на автомобил најмногу ги разочарал возачите штотуку се објавени.

Истражувањето е спроведено во САД, а на листата доминираат американски и јапонски брендови, а има и некои модели кои се достапни исклучиво на американскиот пазар. Десетте возила на листата на клиенти не ги исполнија очекувањата, а возачите најмногу беа разочарани од Toyota C-HR.

Освен еден корејски автомобил, сите модели на листата се произведени од американски и јапонски компании. Само две марки, „Jeep“ и „Infiniti“, имаат повеќе од едно возило на листата. Резултатот се базира на процентот на клиенти кои рекле дека повторно ќе го купат истиот модел, пренесува „Nova.rs“.

Според „Consumer Reports“, резултатите се базираат на впечатоците на возачите на околу 300.000 возила, а нивното незадоволство автоматски не значи дека автомобилот е несигурен, иако тоа може да биде фактор за изборот. Најчесто се работи за жалење на клиентите, но ако се каете што купивте одреден автомобил, сигурно има некои причини за тоа.

Без оглед на причината за незадоволството на клиентите, еве список на автомобили кои најмногу разочарале врз основа на истражувањето на „Consumer Reports“:

1. Toyota C-HR (29 проценти)

2. Ford Ecosport (30 проценти)

3. Шевролет Тракс (37 проценти)

4. Infiniti Q50 (40 проценти)

5. Nissan Qashqai (42 проценти)

6. Infiniti QX50 (46 проценти)

7. Jeep Compass (46 проценти)

8. Jeep Renegade (46 проценти)

9. Cadillac XT4 (47 проценти)

10. Kia Forte (47 проценти)

Слични содржини