Пивото „НАТО“ стана хит во Финска, побарувачката е огромна

од Nikola Popovski

Финска пиварница се бори да се справи со огромната побарувачка за своето ново пиво, за да ја одбележи одлуката на земјата да влезе во НАТО по 75 години неутралност.

Пиварата се наоѓа во Савонлини, на 50 километри од руската граница, во објект изграден од времето кога Финска сè уште била дел од Руската империја во 1909 година.

Нејзиниот сопственик, Петери Вантинен, рече дека продажбата на неговото пиво „Слобода“ експлодирала откако станало вирално на социјалните мрежи, откако финскиот парламент расправаше за кандидатурата на земјата за членство во НАТО.

„Ние обично продаваме околу сто лименки пиво дневно. Сега бројката е повеќе од две илјади“, рече тој.

Савонлини досега беше најпознат по својот импозантен замок од 15 век и годишниот летен оперски фестивал, но НАТО пивото во препознатливите сини лименки сега го доведе градот во центарот на вниманието.

„Идејата ја добив во четврток или петок минатата недела, а за време на викендот решивме да направиме етикети и за среќа веќе имавме неколку лименки без етикети во нашиот магацин. Тајмингот беше добар“, рече Вантинен, кој ја основа пиварницата Олаф Бруинг во 2016 година.

Досега имаат испорачано околу 8.000 литри конзервирано пиво во супермаркетите, но од следната недела ќе бидат во партнерство со двата најголеми фински трговски синџири и ќе го направат достапно во продавниците низ земјата и во шишиња.

Името на пивото е игра со финскиот израз „Otan olutta“, што значи „ќе пијам пиво“, и француската кратенка за НАТО, што е „OTAN“.

„Не сме многу сериозни, витезот на етикетата е цртан филм, тоа е само за да прославиме како финската безбедност станува малку подобра“, вели Петери Вантинен.

Фото: Soila Puurtinen / Shutterstock Editorial / Profimedia

Слични содржини