По заминувањето на западните марки, Русите неволно прифаќаат кинески автомобили

од Vladimir Zorba

Додека бранот на заминувања од западните производители на автомобили ја намалува понудата за руските потрошувачи, кинеските производители на автомобили се обидуваат да ја пополнат празнината и да ги убедат Русите да ги прифатат кинеските брендови.

Податоците од аналитичката агенција Autostat и консултантската компанија PPK покажуваат дека кинеските брендови како Хавал, Чери и Гили сега учествуваат со близу 40 отсто од продажбата на нови автомобили во Русија, во споредба со помалку од 10 отсто во периодот јануари-февруари 2022 година, објави Ројтерс.

Тој голем скок во продажбата на кинески автомобили се совпадна со излегувањето на компании како Рено, Нисан и Мерцедес од Русија.

Слични содржини