Популарноста на кинеските возила расте ширум светот

од Vladimir Zorba

Кинеските производители на автомобили добиваат на популарност во странство и најавуваат дека годинава ќе постигнат рекорден извоз.

Производителите на автомобили извезле 3,11 милиони возила минатата година, што е зголемување од 54,4 отсто во однос на 2021 година, ставајќи ја Кина на второто место зад Јапонија, според податоците на Кинеската асоцијација на производители на автомобили.

Како што известува China Media Group (CMG), овој моментум продолжи и во 2023 година.

Податоците на Great Wall Motors, најголемиот кинески производител на теренци и пикап камиони, покажуваат дека во јануари во странство се продадени 15.998 возила, што е за 25,47 отсто повеќе во споредба со истиот период лани. Во исто време, ова е повеќе од една четвртина од вкупните испораки на компанијата во месецот.

Производителот на автомобили рече дека ќе ја забрза глобалната кампања со Европа и Југоисточна Азија како пазари во развој.

Наронг Сриталајон, извршен директор за продажба на Great Wall Motors во Тајланд, рече дека производителот на автомобили планира да лансира четири нови модели на е-возила во земјата во 2023 година.

Компанијата лани на странските пазари продаде 173.180 возила, што е за 21,28 отсто повеќе во споредба со истиот период лани. Производителот на автомобили соопшти дека неговата вкупна продажба во странство надминала еден милион единици.

BYD, поддржан од Ворен Бафет, извезе 10.409 возила минатиот месец, што е зголемување од 57,8 отсто во однос на истиот период минатата година.

Неговиот SUV модел „atto“ 3 го зазеде лавовскиот дел од речиси 9.000 единици, објави производителот.

BYD лансираше три модели во септември 2022 година во Европа, а „atto“ 3 е еден од нив. Околу еден месец подоцна, компанијата за изнајмување автомобили Sixt потпиша договор со кинескиот производител за купување на 100.000 возила во текот на шест години.

Voyah, премиум огранокот на државниот производител на возила во NE, Dungfeng Motor, соопшти дека во јануари започнал да ги испорачува своите теренци во Норвешка, нејзиниот прв пазар во странство.

Истиот месец влегол во Израел, а се очекува испораките да започнат во март.

Hungqi (Црвено знаме), бренд на кинеската групација FAV, достапен во Западна Европа, очекува дека нејзината продажба во странство ќе учествува со повеќе од 10 проценти од вкупната продажба во 2025 година, а бројката ќе се зголеми на 25 проценти во 2030 година.

„Нивната продажба можеби не е голема во Европа во моментов, но самото нивно присуство таму е доказ за нивната конкурентска предност“, рече Фу Јуву, почесен претседател на Кинеското здружение на автомобилски инженери.

Кинеските производители ги воодушевуваат странските купувачи со модели кои „ги надминуваат нивните најлуди соништа“, што би можело да ги зајакне нивните позиции на глобалната сцена, според извештајот на McKinsey објавен кон крајот на 2022 година.

Слични содржини