Продажбата на Nissan во 2022 година намалена за 20,7%

од Vladimir Zorba

Nissan ги објави своите деловни резултати за 2022 година, истакнувајќи го глобалниот пад на продажбата од 20,7%.

Поточно, во 2022 година, Nissan продаде речиси 3,23 милиони возила ширум светот наспроти 4,06 милиони во 2021 година.

Продажбата во Јапонија падна за само 0,5 отсто. Сепак, рангирањето во САД е пониско за дури 25,4 отсто и 23,8 отсто во Северна Америка во целина.

Пад од 23,1 отсто е забележан во Европа, а 22,1 отсто во Кина.

Теренецот Rogue беше најпродаван на Nissan во САД, но 186.480 примероци во 2022 година се намалени за 34,7 отсто од 285.602 примероци во 2021 година.

Nissan, исто така, произведе помалку возила ширум светот во 2022 година. Јапонската компанија вели дека произвела околу 3,25 милиони автомобили минатата година, што е пад од 9,4 отсто од 2021 година. Фабриките во Јапонија произвеле 12,6 отсто повеќе возила, но оние во другите делови на светот имале пад од 12,9 проценти.

Во соопштението, Nissan, меѓу другото, забележува дека наскоро ќе ја ревидира својата палета на пикапи во САД. Големиот Титан си заминува, веројатно пред крајот на годината, а замена во стратегијата за производите нема. Покрај тоа, компанијата истражува дали да се изгради електричен пикап со средна големина.

Компанијата зеде заем од околу 1,44 милијарди долари во 2022 година за финансирање „инвестиции во мобилност со нулта емисија“. Проектите вклучуваат чисто производство, развој на батерии, технологија за автономно возење, полнење, нови возила и многу повеќе.

Слични содржини