Актуелно
Почетна / TOP NEWS / СЕ ЗА АВТОФАГИЈА: Што е дозволено, а што не е за време на диетата заради која Ѓоковиќ постигнува шампионски резултати!

СЕ ЗА АВТОФАГИЈА: Што е дозволено, а што не е за време на диетата заради која Ѓоковиќ постигнува шампионски резултати!

Автофагијата претставува рециклирање на нивото на клетките – за време на овој процес, оштетените клеточни елементи минуваат низ процес на рециклирање и така клетката прима „нов“ материјал. „Составена“ од грчките зборови што во слободен превод значат „да се јадеш сам“. Како што сугерира името, тоа е процес во кој нашите клетки се ослободуваат од отпадот и ги рециклираат оштетените со тоа што буквално ги „јадат“.

Во 2016 година, јапонскиот научник Јошинори Осуми ја доби Нобеловата награда за неговиот придонес во студијата и обелоденувањето на функционирањето на овој процес.

Нејзин главен двигател е постот и потребно е да помине некое време без храна, поточно помеѓу 12 и 16 часа. Иако звучи како нешто што е тешко да се издржи, не мора да биде така. Имено, ако јадете последен пат во шест часот попладне и „истуркате“ неколку часа до спиење без храна, но со вода, чај или лимонада, до утрото кога ќе дојде време за појадок – во организмот веќе започнал процесот на автофагија.

Автофагијата обично советува два до три оброци на ден. Според приказните на мајките и бабите, појадокот е најважен и наскоро кога ќе станете треба да имате добар појадок. Ручекот следи 5 часа подоцна, а помеѓу можете да јадете мала закуска, доколку се чувствувате гладни. Вечера, доколку е потребно, треба да се јаде најдоцна до седум часот навечер.

Тенисерот Новак Ѓоковиќ, на пример, не јаде после 16 часот. Во тој период, како што откри во разговор со професор д-р Драган Иванов, тој пие само вода.

„Јас би допрел на темата автофагија. Колку е важно, овој вид на пост 16 – 8 е популарен, 16 часа не се јаде, се јаде 8 часа, јас го применувам тоа, се чувствував во последната година и половина колку вежбам многу подобрувања во системот за варење. Јас спијам подобро, имам повеќе енергија во текот на денот, имам помалку падови “, рече Новак, кој веќе една и пол година е на оваа диета и кој секако постигнува шампионски резултати.

Суштината е дека во текот на 24 часа – половина од времето да не го поминувате во јадење, но не и да гладувате.

„Важно е каква храна јадеме, колку јадеме и кога јадеме. Како и кога јадеме и кога не јадеме. Ние јадеме јаглехидрати за појадок. Постојат приказни дека овошјето не треба да се јаде наутро, тоа е грешка. Штом излезе сонцето, инсулин се ослободува. , тоа копнее за јаглехидрати. Доручекот треба да биде најголем по количина. За ручек треба да јадеме протеини.Во два часот попладне јадеме, протеините што ги внесуваме за ручек мораат да чекаат „портир“ на мускулните клетки.Овој „портир“ е хормон на раст, кој се лачи на зајдисонце. Тој ги носи аминокиселините во мускулите и другите органи во текот на ноќта “, рече Иванов, потенцирајќи ја важноста на овошјето, оревите, интегралните житарки, како и на другите видови квалитетна храна.

После 12 до 16 часа глад, докажано е дека автофагијата се активира во нашето тело, процес кој има лековито дејство врз целото тело, врз нашите емоции, нашата душа и тело, а исто така има и превентивен ефект – објасни понатаму професорот.

„Ако не јадеме ништо 12 часа, нашиот мозок гледа каде може да најде резерва. Тогаш наоѓа микроорганизам, патогена бактерија и ја уништува и го рециклира, тогаш наоѓа мутирана клетка и прави дополнителна енергија од распаднатите материјали, така што имаме дополнително гориво. затоа што имавме клетки и структури кои беа нефункционални за нас и е потребно таа клетка да создаде нови млади, здрави клетки. Доколку ручаме во два или три часот попладне, во два до три часот по полноќ се активира автофагија и ќе го исчисти нашето тело од микроорганизми, атеросклеротични наслаги на sидовите на крвните садови, од малигни клетки. Ќе го исчистиме нашето тело и ќе подготвиме гориво за следниот ден, но мора да трае од 12 до 16 часа. Доколку нашето тело е истренирано, потребно е помалку време, ќе ни требаат првично 16 часа, така што ќе се спушти на 12. Важно е да се знае кога треба да се вклучи автофагијата. Мора да биде вклучен во текот на ноќта. Кога се излачуваат хормонот за раст и хормонот мелатонин. Не е добро ако јадеме ноќе, и очекуваме да се вклучи автофагија во текот на денот. Може, но прашањето е колку тоа ќе биде ефективно “, рече тој.

Придобивки од автофагија:

– помага во борбата против дијабетес и срцеви заболувања

– го подмладува телото

– го штити организмот од малигни заболувања

– го штити нервниот систем

– се бори против вируси и бактерии

На оние на кои им е тешко да ја толерираат оваа диета, им се советува да не се присилуваат. Сепак, велат експертите – не е за секого, а најважната работа во животот е рамнотежата, како и уживањето во секојдневниот живот.

loading...