Почетна / Магазин / Убавина и Здравје / СЕКОГАШ СТЕ ПОД СТРЕС? Три ефективни начини да ги смирите нервите за минута

СЕКОГАШ СТЕ ПОД СТРЕС? Три ефективни начини да ги смирите нервите за минута

Стресот е добро познат придружник на повеќето луѓе. Но, сега има дури три начини да ни помогнеме да ја вратиме менталната состојба во рамнотежа за само 60 секунди.

Првиот начин

Создадете слика во вашата глава. Научниците веруваат дека менталната слика на вода или бела ментална слика е најдобра за смирување на нервите. Значи, кога некој ве вознемирува, а вие само седите, сместете се удобно и опуштете го вашето тело. Затворете ги очите и замислете студена, чиста вода што тече.

Вода тече над лицето, рамената, градите, го мие вашето тело – од врвот на главата до прстите. Уживајте во студенилото на таа вода 30 секунди, а потоа замислете како водата се повлекува и ги исцедува сите ваши проблеми. Земете длабок здив и отворете ги очите.

Друг начин

Одете во тоалет. Одвртете ја јаката или ослободете се од маицата што ве стиска. Нека тече водата од чешма. Навлажнети ги рацете со ладна вода и ставете ги на вратот. Бришете на вратот, рамената, постепено зголемувајте го притисокот, тогаш, намалете го притисокот до лесна масажа и нежни допири. Исплакнете го вратот повторно со ладна вода.

Третиот начин

Земете длабок здив, издишете. Земете парче ткаенина во рацете (можете исто така да користите пешкир или волнено ќебе), стиснете го и извртувајте го како да го стегате. Ткаенината мора да биде сува. Свиткајте го со целата своја сила, „исцедете го“ користејќи ги сите мускули. Потоа остро опуштете ги мускулите и истресете ги рацете, фрлете го пешкирот на под и почувствувајте ја релаксацијата на целото тело, рацете и вратот.

Овие уникатни вежби ќе ви помогнат да се смирите брзо пред состанок, пред настап или после стресен настан.

loading...