Škoda е четврта најпродавана марка во Европа

од Vladimir Zorba
28 прегледи

Продажните резултати во Европа по девет месеци од тековната година покажуваат дека Škoda ја зазема позицијата на четврта најпродавана марка зад Volkswagen, Toyota и BMW. За девет месеци Чесите испорачале 53.000 автомобили повеќе од лани во истиот период, пишува „Кликс“.

Не толку одамна, но европскиот пазар беше незамислив без Opel, Ford, Fiat, Citroen и некои други марки. Времињата дефинитивно се менуваат и денес има некои нови играчи на сцената.

Денешната слика за европската автомобилска сцена ја обликуваат источноевропските брендови, како Dacia и Škoda, кои со крајот на социјализмот спасот го бараа во партнерство со западноевропските гиганти. Ова се моторите на европската автомобилска индустрија денес.

Škoda ја заврши 2022 година на 10-то место на матичниот европски пазар, а минатата година заврши на седмата позиција според бројот на продадени возила. Но, газдите на Škoda, кои претежно се пресметливи Германци, насетија една година пред тоа и објавија дека е време за влез во „топ 5“. Тоа се оствари оваа година, кога Škoda доживува вистинска ренесанса.

Во трите квартали од оваа година, Škoda забележа раст од 8,2 отсто во Европа, со што ја зацврсти својата позиција на четврта најпродавана марка. Со испорачани 561.000 возила (статистички податоци ACEA) во првите три квартали од 2024 година, Škoda се врати на нивото пред пандемијата. Чешката марка забележа и најголем раст на продажбата во групацијата Volkswagen од 10,4 отсто. Volkswagen и Audi, на пример, забележаа „минус“ во бројот на испораки.

Особено силен раст на продажбата е забележан во Германија, најголемиот единствен пазар на чешката марка. Оваа година, чешкиот производител на автомобили испорача 140.000 возила на тамошниот пазар, или 24.600 повеќе од претходната година, при што целосно електричната Skoda Enyaq стана најпродаваното електрично возило во септември со продадени 3.400 единици.

Чешката марка ја има најмладата палета на модели во историјата на брендот и тоа е еден од факторите што влијае на зголемената побарувачка. Во исто време, тоа веќе не е изненадување, но Škoda изгради имиџ во Европа благодарение и на неговиот дизајн, напредните карактеристики и убедливата понуда за цена и вредност. Škoda е придружена и со сеопфатен опсег на опции за погонски агрегати – од модерни и штедливи бензински и дизел мотори, потоа plug-in хибриди до целосно електрични модели. Сето тоа придонесува за овој успех.

Освежената Octavia, како најпродаваниот модел на Škoda со повеќе од 139.000 регистрирани модели, за девет месеци постигна раст на продажбата од 13,7 отсто. Испораките на популарниот модел Fabia, како втор најпродаван модел на Škoda со речиси 78.000 регистрации, исто така драстично пораснаа за повеќе од 21 отсто, додека третиот најбаран модел – Kamiq, со нешто повеќе од 76.000 испорачани примероци, регистрираше раст од 14 проценти годинава.

Изгледите за остатокот од 2024 година остануваат оптимистички. Европејците се свесни дека најмногу добиваат за своите пари со Škoda.

Слични содржини