Зошто е важно да бидете блиски со колегите ако работите од ДОМА?

од Stefanija Kuzmanovska

Без разлика дали ги сакате или не, вашите колеги имаат големо влијание врз тоа колку ја сакате вашата работа.

Иако тие можат да бидат помалку влијателни во вакви ситуации во домот, работните односи се уште се многу важни, вели Шаста Нелсон, автор на „Бизнис на пријателство: максимално искористување на нашите врски каде што го поминуваме поголемиот дел од нашето време“ (The Business of Friendship: Making the Most of Our Relationships Where We Spend Most of Our Time).

„Работата е место каде поминувате најмногу време и каде придонесувате најмногу. Подобро ќе работите ако имате нормални односи со колегите “, вели таа.

Како што објаснува, работата од дома значи дека не е можно да одите во кујна и да гледате други, како што е случај во просториите за одмор на компанијата.

„Оние спонтани разговори што овозможуваат одење на работа, во овој момент не можат да се реализираат така лесно. Градењето односи со колегите, кога секој работи од дома, бара многу напор“, вели Нелсон.

Направете план

Иако Нелсон наведува дека ова не е совршена споредба, поврзувањето со соработниците при работењето од далечина е како испраќање деца на училиште наспроти образование дома.

„Знаеме дека на децата кои учат дома им недостасуваат пријателите, и затоа родителите треба да го надоместат тоа, да работат понапорно. Така е и кога работите од дома. Додека работиме од дома, можеме да градиме односи преку Интернет, но мора да бидеме поупорни“.

Како што наведува, наместо да се потпрете на луксузот на органски врски, потребно е да се најде начин во различни околности.

„Важно е да се разбере што е навистина важно, бидејќи во моментов трендовите на осаменост и прегорување на работа се многу популарни. Можеби сме поминале низ чувство на криза, но долготрајната пандемија е исцрпувачка и затоа односите се толку важни. Не можете да негувате пријателства цело ова време и да се вратите на работа подоцна со чувство на поврзаност“, вели Нелсон.

Затоа советува дека е потребно да се има план.

„Направете список на луѓе кои ви се важни, а потоа посветете се на одржување на врска со нив“.

Пронајдете начин да се поврзете

Закажете разговор со луѓе од вашата листа или искористете ги можностите во текот на денот.

„На пример, ако веќе комуницирате со некого, најдете начин да го продолжите тоа“.

Можеби на почетокот ќе се чувствувате непријатно, но тоа е случај и кога правите нешто ново, предупредува Нелсон.

„Тоа е во ред. Се принудуваме да одиме во теретана или да си легнеме затоа што знаеме дека резултатите се позитивни. Ова е исто“, вели таа.

Проширете ја вашата мрежа

Позитивната страна на виртуелната работа е што можете да го проширите вашиот круг на луѓе под изговор дека секој работи од далечина и дека ви треба некој. Искористете ја можноста и предложете повик или видео состанок.

„Искористете ја пандемијата. Кажете дека се чувствувате изолирани и дека сакате да слушнете како им е на другите “, советува тој.

Правете го тоа редовно и позитивно

За да може врската да трае, таа мора да стане навика, вели таа,

„Може да се сретнете секој прв четврток во месецот, на пример. Она што сте го поставиле мора да биде рутинско, со цел да се зголеми времето на интеракција“.

„Секој е под стрес и создавањето позитивни чувства кај другите може да помогне. Треба да направите вашиот колега да се чувствува подобро за време на видео повикот. Тоа ќе ги натера понатаму да комуницира со вас“, вели таа.

Слични содржини