Германските железници (Дојче Бан) се во длабока криза, во минус од 1,8 милијарди евра

од Milan1
69 прегледи

Германските железници (Дојче Бан) се во длабока криза. Во 2024 година, компанијата во федерална сопственост оствари загуба од 1,8 милијарди евра – иако речиси милијарда помалку од претходната година.

Компанијата го потврди ова во четвртокот во Берлин.

Во 2023 година, дефицитот беше 2,7 милијарди. Сега „подобриот“ резултат е во голема мера резултат на фактот што федералната влада ги надомести високите трошоци за потребните работи за одржување, кои железницата ги плати однапред во 2023 година. „Дојче бан е во најголемата криза од реформата на железницата“, рече извршниот директор Ричард Луц (60).

Фактот дека „Дојче Бан“ сè уште е во минус има врска и со продажбата на нејзината логистичка подружница „ДБ Шенкер“ на данскиот конкурент „ДСВ“. Добро управуваната поделба секогаш го подобруваше билансот на состојба на матичната компанија со високи профити.

Железницата сака да го искористи приходот на Шенкер од околу 14,3 милијарди евра за да го намали високиот долг.

Историска ниска точка во точноста „Во клучните области, ние сме далеку од она што сакавме да го направиме и од она што нашите клиенти го очекуваат од нас“, вели Луц.

Во меѓуградскиот превоз, само 62,5 отсто од возовите се сметаа за навремени минатата година; Никогаш немало толку лош резултат. Железничката мрежа е дотраена и преоптоварена.

„Дојче бан“ сака да ги промени работите со програма за реновирање. Групата почна да намалува работни места. Ова особено се одрази на управата на железницата. Во тек е и модернизација на основната мрежа.

Цел: Точноста во меѓуградскиот превоз треба да се зголеми на 80 проценти до 2027 година. Нивната цел е оваа година да бидат во плус.

Слични содржини