Ако го видите ова возило во Германија, внимавајте каде паркирате

од Milan1
67 прегледи

Во Баден-Виртемберг, во моментов се тестира употребата на скенирање на возила за контрола на паркирани автомобили, објави германската новинска агенција ДПА. Од средината на април, технологијата се тестира во близина на Универзитетот „Хоенхајм“ во Штутгарт.

Возилата за скенирање, според Министерството за транспорт на Баден-Виртемберг, имаат камери на покривот кои ги препознаваат регистарските таблички на паркираните возила додека возат. Потоа тие се споредуваат со базата на податоци.

Сепак, контролата преку скенирање на возилата е можна само кога казната за паркирање е дигитално евидентирана. Ова значи дека е потребно да се користат паркинг машини или мобилни апликации во кои се внесува регистарскиот број на возилото, објасни министерството. И што се случува ако паркинг-машината е расипана? Ова го разјасни порталот „echo24.de“.

Во близина на Универзитетот во Хоенхајм, едно возило за скенирање сега контролира шест зони за паркирање на кампусот, барајќи неправилно паркирани возила и возила без казна за паркирање. Од март, нов закон овозможува употреба на таква технологија во Баден-Виртемберг. Овој вид технологија се користи во странство веќе некое време.

Скенирањето на возила може да контролира 1.000 возила на час: Хајлброн размислува за воведување

Министерството за транспорт на Баден-Виртемберг се надева дека оваа технологија ќе ја зголеми ефикасноста на контролата на паркираните возила. „Едно лице со возило за скенирање може да провери до 1.000 возила на час, додека пеш може да провери само 50“, изјави портпаролот за ДПА. Покрај тоа, министерството се надева на поголема безбедност во сообраќајот побрзото откривање на неправилно паркирани возила ќе ги намали пречките за автобусите, пешаците и велосипедистите.

Скенирањето возила веќе ги лови прекршителите на правилата за паркирање во Стразбур

Скенирањето на возилата веќе се користи во Стразбур за откривање на прекршители на правилата за паркирање. Сега и Баден-Виртемберг би можел да ги добие.

Меѓу поголемите градови во југозападна Германија, некои покажуваат голем интерес за оваа нова можност за контрола. Така, на пример, Фрајбург планира да учествува во пилот-проектот. Градот Манхајм, според портпаролката, изразил интерес до Министерството за транспорт да стане град-модел за воведување на технологија. Хајделберг и Хајлброн моментално разгледуваат можна имплементација, додека Тибинген и Улм прво сакаат да видат какви искуства имаат другите градови.

Слични содржини