📊Кризата ја тресе индустријата на смартфони од средна класа, пазарот е загрижувачки поларизиран

од Vladimir Zorba
58 прегледи

Според анализата на Goldman Sachs, глобалниот пазар на паметни телефони се соочува со „облик на М“, каде што пазарниот удел на мобилни телефони од средна класа, со цена од 200 до 600 долари, се намалува. Уделот на оваа категорија телефони се очекува да се намали од 35% во 2021 година на само 23% до 2027 година.

Овој тренд е резултат на недостатокот на иновации и претпазливото однесување на купувачите од средната класа, кои станаа повнимателни во трошењето. Телефоните од овој сегмент порано беа многу атрактивни поради добрите спецификации и пристапните цени, но сега недостатокот на значителни технолошки подобрувања го намалува интересот на потрошувачите за мејнстрим уредите.

Спротивно на тоа, расте пазарот на телефони со висока класа и буџет. Сегментот на водечки телефони, со цена што надминува 600 американски долари, значително се зајакнува и се очекува неговиот удел да се зголеми од 22% во 2021 година на дури 32% до 2027 година. Овој сегмент сега генерира 74% од вкупните приходи на пазарот, што е значително зголемување во споредба со 56% во 2021 година.

Од друга страна, „евтините“ телефони, чија цена е помала од 200 американски долари, задржаа стабилен удел на пазарот помеѓу 41% и 45%. Нивната популарност ја одржува побарувачката во земјите во развој за премин од 4G на 5G технологијата, како и економските услови кои фаворизираат попристапни опции.

И покрај овие промени, целокупниот пазар на паметни телефони покажува слабост. Глобалните испораки се предвидува да растат со скромни годишни стапки од 3%, 2% и 1% за периодот 2025-2027 година. Главните предизвици вклучуваат слаби иновации и продолжени циклуси за замена на уреди, што дополнително го отежнува обновувањето на средниот сегмент и укажува на потребата од позначајни промени во стратегијата на производителот.

Слични содржини