Објавен планот за деблокирање на Суецкиот канал и придвижување на бродот

од Nikola Popovski
504 прегледи

Веќе неколку дена бродот со контејнери е заглавен во Суецкиот канал, загрозувајќи го глобалниот ланец на снабдување. Во меѓувреме, осмислен е план за решавање на овој проблем.

Бродот на компанијата Евергрин, чија должина е еднаква на висината на облакодерот Емпаер Стејт Силдинг во Њујорк, е заглавен во каналот од 23 март. Оттогаш се прават обиди за преместување на овој пловен објект тежок 224 000 тони.

Градежната машинерија отстранила голема количина песок околу бродот со цел да го олесни неговото движење.

Шефот на администрацијата за Суецкиот канал, Осама Раби, изјави дека ќе се обиде да го реши проблемот со трактори денес, а притоа да ја искористи плимата и ветерот.

Тој посочил дека предниот дел на бродот вчера бил преместен со девет трактори, а откако претходно бил изваден песокот.

Тој исто така навел дека неколку фактори се важни во овој потфат, меѓу кои се ветерот, плимата и осеката.

На помош доаѓа и американската морнарица стационирана на Блискиот исток. Екипите на 260 бродови чекаат да бидат деблокирани од Суецкиот канал. Меѓу нив има 13 пловни објекти кои превезуваат стока.

Боскалис, сестринска компанија на холандската компанија СМИТ Савиџ, беше ангажирана да го реши проблемот и намера да го реши проблемот на почетокот на следната недела.

Питер Бердовски од Боскалис потврди дека тоа ќе се обиде без да ги отстрани контејнерите од бродот, долг 400 и широк 59 метри. Тој изјавил дека на пат се два трактори со влечна сила од скоро 400 тони и очекува тие да пристигнат во текот на денешниов ден.

Како значајно, тоа посочи дека предниот дел од бродот не е целосно заглавен во песок и кал, што може да биде олеснителна околност. Тој се надева дека оваа, како и очекуваната плима од 40-50 сантиметри во текот на следната недела, ќе придонесат за движење на бродот.

Бердовски рече дека постои и план Б, а тоа е да се користи кран што ќе ги отстрани контејнерите. Според него, треба да се отстранат 600 контејнери за бродот да биде полесен. Но, тој истакнал дека тоа може да биде многу предизвикувачко, бидејќи има пустина околу бродот. Затоа, се поставува прашањето каде да се остават контејнерите.

Претходно, експертите предупредуваа дека решавањето на овој проблем може да трае со денови, можеби дури и со недели.

Се претпоставува дека бродот се блокирал во каналот поради силни налети на ветерот. Поради тоа другите компании стравуваат дека ќе изгубат многу пари чекајќи да се придвижи.

Слични содржини