Ако има такви на кои им пречи да видат колку се ентузијастички корисниците во врска со објавувањето на Инстаграм, сега е време да го кажат тоа. Поточно, да изберат опција што крие бројот на допаѓања под објавата. Тоа е тест за кој не е познато колку долго ќе трае, но се знае дека наскоро може да влијае и на корисниците на Фејсбук.
Компанијата која е дел од технолошкиот конгломерат на Марк Закерберг објави „мал глобален тест“ кој на корисниците ќе им претстави три опции кога станува збор за бројот на лајкови: опција да не го гледаат бројот на лакови на сите објави, потоа да го исклучат бројот на лајкови за нивните сопствени објави или да ја задржат сегашната верзија во која лајковите може да се видат насекаде.
Ова се базира на првичната проверка на Инстаграм, во избрани земји во светот, со цел да се види дали на корисниците ќе им се допадне дека никој не гледа колку лајкови има.
Во тој случај, корисниците немаа друг избор дали ќе можат да го видат бројот на лајкови.
Претставниците на популарната социјална мрежа тогаш им порачаа на корисниците дека сакаат луѓето „да се фокусираат на фотографиите и видеата што ги споделуваат, а не на тоа колку лајкови имаат“.
Инфлуенсерите првично беа загрижени дека ова може да влијае на договорите со брендовите и компаниите, бидејќи таквиот вид реакција на нивните објави нема да биде јавен.
Сепак, корисниците можеа приватно да ги видат лајковите на објавите и да ги споделат со клиентите.
Сепак, обезбедувањето поперсонализирано искуство кога станува збор за лајкови може да биде вистинскиот начин за Инстаграм, бидејќи на тој начин корисниците кои се свесни за тоа колку се погодени од јавното прикажување на бројот на срца под објавата, го избегнуваат.
Во исто време, функцијата за следење на бројот на лајкови ќе им овозможи на оние кои сакаат, да ги следат.
Што ќе тестира Фејсбук?
Фејсбук провери и како неговите корисници сакаат да го кријат бројот на лајкови во 2019 година.
Освен што лајковите беа скриени, беше невозможно да се открие колку прегледи имаат видео содржините споделени на оваа социјална мрежа.
Не е познато дали новиот тест ќе се примени на сите овие параметри или само на лајковите на објавите.
Новиот тест на Фејсбук сè уште не е лансиран.