Познати панелите на 14. Weekend Media Festival

од Vladimir Zorba
323 прегледи

Weekend Media Festival е најпознатиот настан во регионот на кој се собираат водечките експерти од доменот на комуникациите, маркетингот и медиумите. Веќе традиционално во старата фабрика за тутун на самиот брег, посетителите ќе можат да ги дознаат сите новини и трендови од струката. Најочекуваниот настан во годината ќе се одржи од 23 до 26 септември под слоганот #livelife, а организаторите направија богата и интересна програма зачинета со појавувањето на познати лица од медиумите.

Во петок, 24 септември, Weekend Media Festival ќе го отворат светски познатиот патник Кристијан Иличиќ (Номадик Травел), влијателните инфлуенсери Ела Дворник-Пирс и Ерна Саjeевиќ (Diva is Back) и балканската ТикТок ѕвезда Дарио Марач во панелот „Инфлуенсери-трговци со внимание“во која ќе се откријат тајните на инфлуенсерскиот маркетинг. Никола Дујмовиќ од Span ќе го опише нивното деловно патување „Од гаража до берза: Span – првиот ИТ излез на берза“.

Познатиот германски психијатар Манфред Шпицер ќе претстави позната тема на малку поинаков начин со своето предавање насловено „Епидемија на паметни телефони: Закана за здравјето, образованието и општеството“-го дискутира проблематичното влијание на технологијата врз секојдневниот живот, додека театарскиот телевизиски и филмски актер Горан Богдан ќе зборува на тема „Инфлуенсер славна личност – да се биде или не“ каде ќе одговори на прашањата дали треба да си „славна личност“ за да бидеш инфлуенсер и обратно.

Иван Петровиќ (Егзит фестивал), Јован Марјановиќ (Филмски фестивал во Сараево), Томислав Радош (ХГК) и Џо Башиќ (Ултра Европа) ќе дискутираат „Како фестивалите ги менуваат дестинациите?“ и ќе зборуваат од прва рака за влијанието на фестивалот врз туризмот и градскиот живот. Познатите регионални ТВ личности Јована Јоксимовиќ (К1), Зоран Шпрајц (РТЛ) и Зоран Кесиќ (Нова.РС) ќе зборуваат за сеприсутниот„infotainmentu“ во телевизиските содржини.

Пит Радович, Американец со хрватско потекло, еден од најпознатите спортски продуценти во САД, ќе објасни како спортот остана единственото вистинско reality и како им го продаде фудбалот на Американците со приказната „Спорт – најдобрата реална ТВ во светот“.

„Ги зедовме предвид интересите на нашите учесници. Како и во претходните години, ние се обидуваме да предвидиме некои трендови и да дадеме насоки за справување со нив, истовремено кршејќи ги табуата и спојувајќи ги некомпатибилните. Покрај овие, посетителите можат да очекуваат бројни други панели и дискусии како ренесанса на ПР, вештачка интелигенција, гејмерска револуција, комерцијализација на литературата, наплата на принт содржина, видео револуција, медиумски преференции на новата генерација, радио на иднината и други интересни теми “, рече Томо Рицов, директор на Weekend Media Festival.

Услов за влез на овогодинешниот Weekend Media Festival е дигитален ЕУ ковид што може да го добијат вакцинирани лица, оние кои го поминале Ковид-19 во последните 180 дена или лица кои имаат негативен ПЦР или брз тест. Антигенски, брз тест ќе биде можен на самиот влез во просториите на старата фабрика за тутун.

Слични содржини