Дигиталните плаќања и онлајн купувањето одамна одат рака под рака. PayPal сега се обидува да ги спои едното со другото, пишува New York Times, повикувајќи се на извори според кои гигантот од Силиконската долина предложил да се стекне со апликацијата Pinterest за сума од 45 милијарди долари.
Договорот може да најавува повеќе спојувања помеѓу финтех компаниите и социјалните мрежи во областа на е-трговијата, пренесе Ројтерс.
Преговорите се одвиваат во време кога купувачите преку Интернет се повеќе купуваат стоки што ги виделе на социјалните мрежи, честопати следат инфлуенсери на платформи како што се Instagram и TikTok. Стекнувањето на Pinterest ќе му овозможи на PayPal да има поголема корист од растот на е-трговијата и да го зголеми својот профит преку приходите од реклами.
Според именуваните извори, PayPal понуди 70 долари по акција за купување на Pinterest. Провајдерот на плаќање преку Интернет се надева дека успешно ќе ги спроведе преговорите и ќе го објави договорот до моментот кога ќе бидат презентирани неговите квартални резултати на 8 ноември.
Сепак, треба да се напомене дека стекнувањето е сè уште неизвесно и дека условите може да се променат. Во моментов се водат засилени преговори и претставниците на двете компании се воздржуваат од коментар.
Гигантот за плаќање преку Интернет, PayPal беше меѓу победниците на големиот бизнис за време на пандемијата, бидејќи уште повеќе луѓе ги користеа неговите услуги за да купуваат преку Интернет и да ги платат сметките за да избегнат напуштање на домот. Акциите на компанијата се зголемија за околу 36% во последните 12 месеци, што и дава пазарна капитализација од речиси 320 милијарди долари.
Pinterest, исто така, бележи огромен пораст на корисници кои бараат идеи за реновирање на домот. Меѓутоа, по олеснување на „локдаунот“, компанијата објави забавување на растот на потрошувачите, особено во Соединетите држави, што е нејзин најголем пазар. Pinterest беше проценет на околу 13 милијарди долари кога стана јавна компанија во 2019 година.
Аналитичарите забележуваат дека преговорите за договор помеѓу PayPal и Pinterest го покажуваат потенцијалот на другите социјални мрежи и финтек компании да ги здружат силите за да се етаблираат на пазарот за е-трговија.