„Хамерот“ се враќа, но на струја

од Vladimir Zorba
309 прегледи

General Motors (GM) на својата веб-страница објави дека започна со испорака на првите примероци од својот електричен „Hammer EV Edition 1“ на клиентите кои го резервирале пред повеќе од една година. Со ова, велат, се заокружува проектот за реанимација на името и моделот „Хамер“, чие производство во вид на возила со мотори со внатрешно согорување престана пред 15 години.

Потсетуваме, неговото производство престана во 2006 година, но GM не се откажа засекогаш од „тешкашот“ кој не ги остави луѓето рамнодушни ниту во визуелна смисла. Некои го гледаа како симбол на сила и убавина, дури привлечна, други како грда мала кочија.

Со просечна потрошувачка од 22 литри на 100 километри, „Хамер Х1“, камион што се префрли од обичните патишта на воените вежби и боиштата низ светот, немаше никакви шанси во светот кој се бори да ја намали емисијата на штетни гасови.

Но, идејата GM да понуди електрична верзија се подготвува долго време, со што се надминаа сите технолошки пречки на патот. За почеток, како може едно толку големо и тешко возило да биде опремено со батерија која ќе даде пристоен опсег на патување со едно полнење, а патем неговата производствена цена да не порасне вртоглаво.

Изгледа дека успеале. „Hamer EV Edition 1“ развива до илјада коњски сили, а со тежина од 4.500 kg забрзува за неверојатни три секунди од нула до 100 km/h. Поминува преку 500 километри со едно полнење. Цената е сè уште висока, почнувајќи од 110.000 долари. Целото планирано производство беше распродадено за само 10 минути. Компанијата не објави колку резервации има, но се проценува дека околу 10.000 возила заминале низ врата.

Производството започна минатиот месец во фабрика во Детроит, а засега се произведува само модел на пикап со отворен заден дел, а затворен теренец како оригиналниот H1 се очекува да се појави на пазарот дури следната година.

Слични содржини