Телеграм воведе претплата, позната е цената

од Nikola Popovski
355 прегледи

Сè попопуларната платформа за комуникација и допишување Телеграм воведе премиум план за претплата за корисниците.

Како што објасни за „TechCrunch“ Павел Дуров, авторот на апликацијата, воведувањето на претплатата всушност е одговор на барањата на корисниците за дополнителен простор за складирање и проток на податоци, без притоа да се загрозат бесплатните услуги што ги нудат на другите корисници.

„По долго размислување, заклучивме дека единствениот начин да им обезбедиме на нашите најпребирливи корисници дополнителни опции, додека постоечките ќе бидат бесплатни, е тоа да го сториме со претплата“, напишал Дуров.

Цената на претплатата е 4,99 евра месечно.

Според моментално достапните информации, претплатниците добиваат побрзи брзини на пренос на податоци и преземање, конверзија од глас во текст, папки за разговор, нови налепници, намалени ограничувања на бројот на канали што корисникот може да ги гледа, анимирани налепници на цел екран, ексклузивни реакции на емотикони и анимирани професионални фотографии.

Покрај тоа, претплатниците имаат дополнителни опции за манипулирање со разговори и искуство без реклами.

Воведувањето на претплатата не е изненадувачки со оглед на тоа што платформата веќе некое време бара стабилен извор на финансирање.

Откако Телеграм зеде заем од 1 милијарда долари минатата година за да плати за одржување на серверот, а претходно изјави дека „верува дека Телеграм треба да биде финансиран од корисниците, а не од огласувачите“, воведувањето на претплата може да и обезбеди на апликацијата редовен извор на приходи. тоа би помогнало понатамошен напредок.

Телеграм го смени и мотото на компанијата. Во моментов, на новите корисници кои се регистрираат на каналите им е прикажана пораката „Телеграм е засекогаш бесплатен. Нема реклами. Нема претплата“. Сепак, таа порака наскоро ќе биде променета во „Телеграм обезбедува бесплатен и неограничен складирање во облак од разговори и медиуми“.

Телеграм би можел да почне да прикажува реклами на оние кои не се претплатници, а оние што ќе се претплатат ќе добијат ознака до нивното име и пристап до ексклузивни налепници и реакции.

Слични содржини