Porsche испорача 145.860 автомобили во првата половина од годината

од Vladimir Zorba
194 прегледи

Porsche ги задржа силните бројки за испорака за првата половина на 2022 година, и покрај бројните предизвици. Севкупно, производителот на спортски автомобили испорача 145.860 возила на клиентите ширум светот помеѓу јануари и јуни, што е пад од 5 проценти во споредба со претходната година.

„Ние и нашите дилери успешно ја поминавме првата половина од оваа година, која беше обликувана од надворешни фактори и несигурности“, вели Детлев фон Платен, член на одборот за продажба и маркетинг во Porsche AG.

„Во Кина и на другите пазари, покрај повторното појавување на Ковид-19, се соочуваме со тековни проблеми со синџирите на снабдување и логистички предизвици. Во исто време, пожелноста на нашиот бренд и популарноста на нашите производи остануваат подеднакво силни. Очекуваме втората половина од годината да биде динамична. Како и претходните години, ние сме оптимисти за иднината и решени сме да работиме со полна пареа во преостанатите месеци од оваа година“, вели тој.

Раст во Германија и Европа

Различни се состојбите на светските пазари во првата половина од годинава, така што различни се и бројките во однос на испораката за различни региони и пазари.

Во Европа, бројот на испорачани возила се зголеми на 43.087. Ова е зголемување од 7 отсто во однос на истиот период лани. Истото важи и за домашниот пазар во Германија. 13.785 испораки во првите шест месеци од 2022 година претставуваат раст од 5 отсто на годишна основа.

Во Кина, Porsche успеа да испорача 40.681 возила на клиентите и покрај неколкумесечните рестриктивни мерки во некои градови. Падот на бројките во однос на испораките во првата половина од годинава е 16 отсто во однос на претходната година. Со оглед на севкупниот пад на продажбата на премиум/луксузниот сегмент во Кина (пад од 23 отсто од јануари до мај), производителот на спортски автомобили испорача импресивни перформанси на својот, сè уште најголем, единствен пазар. Вкупно 62.245 возила беа испорачани на клиентите на Porsche во азиско-пацифичкиот регион, Африка и на Блискиот Исток.

Во САД, Porsche испорача 32.529 возила на клиентите, и покрај тешкотиите со испораката и транзитот. Оваа бројка се споредува со најсилниот полугодишен период досега, во истиот период минатата година.

Cayenne останува најпопуларниот модел на Porsche

Побарувачката е сè уште особено висока за SUV моделите. Моделот на Cayenne го доставиле вкупно 41.947 клиенти. На второ место е Macan, со 38.039 испораки. Култниот спортски автомобил, модел 911, беше испорачан на 21.616 клиенти ширум светот. Taycan беше испорачан на 18.877 клиенти – и покрај ограничувањата за производство поради тешкотиите во синџирот на снабдување, што особено влијаеше на целосно електричниот Porsche.

Panamera беше испорачана во 15.604 примероци, додека клиентите купија 9.777 примероци од моделите 718 Boxster и 718 Cayman.

„Влегуваме во третиот квартал полни со енергија и оптимизам и, покрај испораките, нашиот фокус сè уште е на уникатното бренд искуство за нашите клиенти“, додава фон Платен.

Слични содржини