TikTok ќе го надмине Facebook во расходи за инфлуенсер маркетинг во 2022 година

од Vladimir Zorba
262 прегледи

Instagram можеби е загрижен за заканата на TikTok за својот бизнис, но на краток рок тој е сè уште многу напред кога станува збор за расходите за инфлуенсер маркетинг на неговата американска платформа.

Новата анализа сугерира дека во 2022 година, Instagram е на пат да генерира речиси три пати повеќе расходи за „маркетинг на влијателни лица“ од TikTok – или 2,23 милијарди долари на Instagram, во споредба со 774,8 милиони долари потрошени на TikTok.

И додека Instagram добро се справува со TikTok на овој фронт, истото не може да се каже и за другата апликација на Меtа – Facebook.

Новите податоци од Insider Intelligence (поранешен eMarketer) покажуваат дека TikTok е на пат да го надмине Facebook во однос на трошењето на огласувачите за инфлуенсер маркетинг оваа година и да го надмине второрангираниот YouTube во 2024 година.

YouTube моментално генерира 948,0 милиони долари за инфлуенсер маркетинг на својата платформа во САД, пред Facebook, кој има 739,0 милиони долари.

Instagram постојано ги менува своите алгоритми за да им даде приоритет на објавите на креаторите на содржина и рекламирањето, и покрај поплаките од корисниците кои сакаат да гледаат повеќе фотографии и видеа од своите пријатели.

Сепак, поради постојаните промени на Instagram, некои креатори на содржини се загрижени дека може да биде засегнат дофатот на нивните објави.

Прилагодувањата на „фидот“ на Instagram ќе им овозможат на помалите инфлуенсери да добијат поголем дел од приходите од реклами. Таканаречените „нано“ инфлуенсери имаат меѓу 1.000 и 4.999 следбеници, а „микро“ инфлуенсерите имаат меѓу 5.000 и 19.999 следбеници. Овие инфлуенсери сега имаат посериозна корист во TikTok.

Во извештајот се наведува дека маркетинг трошењето насочено кон партнерства со помали инфлуенсери рапидно расте. Годинава трошењето за „нано“ инфлуенсери ќе порасне за 220,5%, прогнозираат аналитичарите, додека трошоците за „мега“ инфлуенсери – за само 8,0%. (мега инфлуенсерите имаат најмалку 1 милион следбеници.)

Севкупно, во извештајот се наведува дека трошоците за маркетинг на инфлуенсери во САД ќе пораснат за 27,8% во 2022 година на 4,99 милијарди долари.

Слични содржини