Говорејќи за време на неодамнешниот настан во Берлин организиран од Bosch, извршниот директор на BMW, Оливер Зипсе, истакна дека нискиот ценовен сегмент ќе се покаже како важен за напредокот на производителот на автомобили.
„Не го напуштаме нискиот сегмент на пазарот“, рече Зипсе. „Дури и ако се сметате себеси за производител од висока класа, грешка е да се откажете од долниот дел на пазарот – тоа ќе биде суштината на вашиот бизнис понатаму“.
Ставот на BMW драматично се разликува од ривалскиот Mercedes-Benz, забележува Auto News. Во мај, Mercedes-Benz објави дека ќе ги напушти своите најмали модели и наместо тоа ќе ги фокусира идните инвестиции на повисоките, попрофитабилни возила.
„Ние дополнително го заоструваме фокусот на нашиот бизнис модел и портфолио на производи за да го максимизираме потенцијалот на Mercedes-Benz дури и во предизвикувачки услови“, рече тогаш претседателот и извршен директор на Mercedes-Benz Group, Ола Калениус.
Mercedes потврди дека ќе го намали бројот на почетни модели од седум на четири и дека сака да продолжи со растот со марките AMG, Maybach, EQ, како и G-Class. Оваа стратегија го поттикна и создавањето на серијата Mythos, која ќе биде посветена на производство на исклучително ексклузивни возила. Најмалку 75 отсто од идните инвестиции ќе се користат за развој на нови луксузни модели.
„Повеќето луксузни компании го градат своето портфолио на една или две вистински икони“, додаде Калениус. „Mercedes-Benz е среќен што има неколку иконски производи и брендови на врвот од своето портфолио – како што се S-Class, SL, G, како и брендовите AMG и Maybach. Гледаме голем потенцијал овде да го прошириме нашето врвно портфолио со уште пофасцинантни производи за нашите клиенти“.