На прес-конференцијата на Automobile Club de l’Ouest (ACO) на Circuit de la Sarthe во западна Франција на 9 јуни, претседателот на Toyota Motor Corporation, Акио Тојода, за прв пат го претстави прототипот на возилото со водороден погон „GR H2 Racing Concept“.
Развиен за идните натпревари, откривањето на прототипот беше поттикнато од неодамнешната најава на ACO, организатор на 24 часа Ле Ман, дека ќе им овозможи на возилата на водород да се натпреваруваат – заедно со електричните возила со горивни ќелии – во H2 (водород или водород) категорија.
https://www.youtube.com/watch?v=CMq7MiwVUBk
Toyota се натпреварува со Corollа на водород во серијата „Супер Таикју“ од трката 3 во сезоната 2021 година и се тркаше со истиот автомобил во Idemitsu 1500 Super Endurance 2022 година на меѓународната патека „Чанг“ во Тајланд во декември 2022 година.
Притоа, таа ги усовршува своите технологии во суровата средина за мотоспорт и, со партнери истомисленици внатре и надвор од автомобилската индустрија, ги забрза напорите за производство, транспорт и употреба на водород кон остварување на јаглеродно неутрално општество.
Toyota има намера дополнително да ги унапреди таквите напори за да создаде уште подобри автомобили развиени во мотоспортот и да реализира јаглеродно неутрално општество и со нетрпение очекува да го прифати предизвикот на новата генерација на трки во „Ле Ман 24“.