На почетокот на годинава беше објавено дека производството на електричниот Porsche Macan ќе се одвива во фабриката во Лајпциг, Германија од крајот на 2023 година, а во меѓувреме германската марка објави и нов цртеж на овој модел.
Со цел да се подготви за производство на целосно електричниот SUV, Porsche во последните години ја надградуваше локацијата во Лајпциг. Целиот производствен капацитет веќе целосно се напојува со електрична енергија од обновливи извори, а во иднина германскиот производител на автомобили ќе може на истата производна линија да произведува модели со внатрешно согорување, хибридни возила и Macan EV.
Macan EV ќе биде изграден на платформата „Premium Platform Electric“ (PPE) на Porsche и Audi, при што Macan EV ќе користи електрична архитектура од 800V.
Macan EV ќе се напојува со два електрични мотори со вкупно 612 КС и 1000 Nm (во врвната верзија), додека литиум-јонските батерии се 100 kWh (на брз полнач, 25 минути ќе бидат доволни за полнење 10- 80% од капацитетот).
Распределбата на масата ќе биде 48/52 напред/позади, а возилото ќе има волан на задните тркала.
Врвните верзии стандардно ќе добијат Porsche Torque Vectoring Plus, електронски контролирана блокада на диференцијалот на задната оска.
Исто така, во понудата ќе има тркала до 22 инчи.
Новиот Macan ќе се продава исклучиво како EV, но сегашниот модел ќе продолжи да се произведува со мотори со внатрешно согорување уште неколку години. Двајцата ќе коегзистираат мирно некое време додека SUS Macan не се пензионира.
Porsche има за цел повеќе од 50 отсто од продажбата да биде електрифицирана (ЕВ или хибридна) до 2025 година, а повеќе од 80 отсто до 2030 година.