Google и понатаму е најсилниот медиумски бренд, Twitter со остар пад (ИНФОГРАФИК)

од Vladimir Zorba
246 прегледи

Brand Finance, истражувачка компанија која ја следи вредноста на брендовите ширум светот, го објави својот извештај за медиумскиот сектор оваа година. Вклучува 50 компании, т.е. силата на нивните брендови, проценета со помош на специјална методологија и составена во ранг листа. Оваа година на табелата повторно доминираат технолошките компании ориентирани кон потрошувачкиот пазар, особено оние поврзани со социјалните медиуми.

На прво место се најде Google, кој не е стриктно медиумска компанија, но таму е веќе три години поради доминацијата во областа на пребарувањето на Интернет. Проценетата вредност на брендот на Google е повеќе од 281 милијарда долари, но тоа можеби нема да значи многу само по себе, додека не се спореди со другите. Вториот на листата, TikTok, бележи дури четири пати помала вредност на брендот според оваа листа, од речиси 66 милијарди долари. Следат Facebook, WeChat, Disney и Instagram, а Tencent, YouTube, Netflix и LinkedIn ги заокружуваат првите 10.

Според аналитичарите, најзаслужни за првата позиција на Google оваа година се брендовите Google Wallet, Google Pixel и Google Cloud. YouTube, во сопственост на Google, има вредност на брендот околу десет пати помала од онаа на нејзината матична компанија. Сепак, според „силата“ на брендот, YouTube е ставен на високо второ место.

Кога станува збор за социјалните мрежи и услуги со најбрзо растечка вредност на брендот, LinkedIn води на патот, по што следат Instagram, YouTube повторно и Bloomberg и Warner Bros.

На другиот крај од рангирањето е Twitter, за кој Brand Finance проценува дека е во голем пад – падна за 8 места од минатогодишниот извештај и сега е само на 34 место во рангирањето, со вредност на брендот од 3,9 милијарди долари. На овој пад влијаеше промената на сопственоста, а веќе видовме дека преземањето на Елон Маск ја симна и вредноста на самата компанија, што ја одразуваше силата и вредноста на нејзиниот бренд.

Да напоменеме и дека во рецензијата годинава за прв пат се вклучи и WhatsApp, кој веднаш се пласира на релативно високото 17-то место со проценета вредност на брендот од 8 милијарди долари.

Слични содржини