Историјата на Lexus LFA е една од најинтересните во светот на автомобилите. Тој е еден од најуспешните модели во историјата на Lexus – влезе во книгата на најдобрите јапонски спортски автомобили. А сепак, повеќе од една деценија по завршувањето на производството, сè уште има примери кои се продаваат како нови за прв пат.
Малата серија денес му дава колекционерска вредност. Во 2012 година, Lexus објави крај на производството за неверојатното купе LFA со 4,8-литарски V10 мотор од 560 КС при 8700 вртежи во минута под хаубата, а тоа беше ограничено: само 500 примероци ја напуштија фабриката. Сепак, интересот за тој автомобил кога беше нов не беше како што се очекуваше, за разлика од денес.
Еден од најнезаборавните случаи се случи минатиот месец, во Австралија, кога дилер на Toyota мораше да купи копија директно за себе. Причината лежи во промената на регулативата што ја доживеа земјата, пишува „Јутарњи“.
На 1 јули, Австралија го остави зад себе Законот за стандарди за моторни возила, кој датира од 1989 година, за да го усвои новиот Закон за стандарди за патни возила. За да може LFA да биде вклучена во Регистарот на одобрени возила (RAV), база на податоци за возила што можат легално да возат на патиштата, таа мораше да се продаде пред крајниот рок.
Поентата е дека немало заинтересиран купувач, па набавката ја извршил самиот дилер, за да биде регистриран и со тоа кога вистинскиот купувач ќе го купи возилото нема да има правни проблеми да вози легално.