Ferrari 250 LM („Ле Ман“) се рангира меѓу најголемите винтиџ модели на Ferrari некогаш создадени. Не е толку познат како 250 GTO или Testarossa, но 250 LM го дели со нив Colombo V12 и заобленото алуминиумско тело над цевчестата челична шасија. Но, она што 250 LM се разликуваше од стандардот беше употребата на распоред на моторот во средината, што Ferrari го намени да доминира во конкуренцијата од класата GT.
Севкупно, Ferrari изгради 32 примероци од 250 LM. Шасијата со број 6053 е 22-от автомобил во линијата и има детална, добро документирана историја, според „Јутарњи“.
По Ле Ман во 1968 година, 6053 никогаш повеќе не се натпреварувал, но продолжил да учествува во винтиџ трки. Помина низ неколку раце додека не го купи сегашниот сопственик во 2018 година, кој го испрати во Маранело на целосна реставрација.
Завршена во 2021 година, реставрацијата е документирана во импресивна брошура направена од Ферари која ја потврдува нејзината историја. Ќе биде интересно да се види колку ќе достигне на RM Sotheby‘s аукцијата.