Ferrari Enzo е меѓу најважните автомобили на компанијата од Маранело, именуван е по основачот на италијанската марка, а јапонски тјунер дополнително го подобри неговиот изглед и извлече поголема сила од моторот.
Интервјуто со човекот кој стои зад проектот, Иде-сан од тјунинг работилницата на Iding Power, беше објавено на каналот на YouTube на Dino DC, од кој Enzo излезе посилно од кога било. 6,0-литарскиот F140B атмосферски V12 мотор на Ferrari сега има 6,3 литри, што му дава дополнителни 40 КС и 19 Nm вртежен момент, па Iding Power F-07 Ferrari Enzo сега се движи низ улиците на Токио со околу 700 КС „под хауба“.
Автомобилот доби магнезиумски тркала од 20 инчи, кои и покрај тоа што се поголеми, сепак се полесни од 19-инчните фабрички за 2,5 килограми. Иде-сан тврди дека ракувањето е подобрено. Тој работеше на фаровите кои се слични на оние на моделот на Ferrari LaFerrari. Од наследникот е позајмен и црниот покрив, а во црна боја се и праговите и прекрасниот преден спојлер. Страничните ретровизори се заменети со камери, кои изгледаат посуптилно.
Назад се наоѓа браник со хоризонтални летви кои потсетуваат на моделите Ferrari Daytona SP3 и Testarossa. Ide-san го редизајнираше со додавање на 3D-печатена решетка со два издувни врвови во центарот, а има и отвори на аспираторот кои помагаат при ладењето.
Иде-сан призна дека моментално има проблеми со разладувањето, особено во летниот метеж. Тој не е задоволен од фабричкиот систем за ладење, па решението на тој проблем е неговиот следен чекор, кој подразбира надградба на двата ладилници кои се наоѓаат напред. Иде-сан на овој проект работи десет години и потенцира дека приоритет му е квалитетот на работата, а не цената.