Volvo тврди дека, благодарение на подобрувањата во аеродинамиката и материјалите, неговиот SuperTruck 2 е дури 134 проценти поефикасен од еквивалентниот камион од 2009 година.
Volvo вели дека голем дел од зголемувањето на ефикасноста што го постигнува SuperTruck 2 доаѓа од неговата подобрена аеродинамика. Тој ја опишува кабината како совршена во облик на клин, со заоблено ветробранско стакло.
Компанијата, исто така, го олесни камионот користејќи работи како композитно погонско вратило и го намали бројот на оски во споредба со другите американски камиони. Кабината е исто така пократка од другите, што значи дека треба да се користи помалку материјал за нејзината изградба.
Volvo размислувале за проектот и холистички. Покрај тоа што е поефикасен на пат, SuperTruck 2 има и 48-волтен благ хибриден систем кој делува како генератор со интегриран стартер.
Иако ова е дизајнирано чисто како концепт, Volvo вели дека лекциите што ги научил за време на развојниот процес веќе се ставаат во неговите производствени камиони. Покрај тоа, тој вели дека сакал ефективноста на овој проект да се тестира во реалниот свет, а не само во тунел за ветер.
„Проектниот тим намерно се фокусираше на возење во реални услови за тестирање“, велат од компанијата. „Податоците не се собираа само во лабораторија или на рамни, празни патишта со оптимални услови и мали оптоварувања. Наместо тоа, нашиот SuperTruck 2 беше тестиран во реални сценарија на патишта со променлив сообраќај и надморска височина“.
Volvo SuperTruck 2 ќе биде изложен на конференцијата и изложбата на Американското здружение за камиони во 2023 година, што ќе се одржи од 14 до 17 октомври во Остин, Тексас.